صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / گلر افسانه ای عمان خداحافظی کرد
گلر افسانه ای عمان خداحافظی کرد

بازنشستگی علی الحبسی در لیگ جزیره

گلر افسانه ای عمان خداحافظی کرد

کسب و کار نیوز:دروازه بان 38 ساله و افسانه ای فوتبال عمان بعد از نزدیک به 25 سال حضور در سطح اول فوتبال ملی و باشگاهی اعلام بازنشستگی کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بدون شک نام علی الحبسی برای عمانی ها فراموش شدنی نیست، گلری که از سال ۲۰۰۲ صاحب پیراهن شماره یک تیم ملی این کشور شد و تا یکی دو ماه قبل نیز هیچ وقت این پیراهن را از دست نداد تا طی دو دهه نزدیک به ۱۳۰ بازی ملی برای عمان در کارنامه خود به ثبت برساند.

علی الحبسی اما زمانی به شهرت رسید که به عنوان یکی از اولین دروازه بان های آسیا و خاورمیانه موفق به حضور در فوتبال جزیره شد. این دروازه بان سال ۲۰۰۳ در اولین قرارداد پرسرو صدای خود راهی باشگاهی کوچک در نروژ شد و سپس با پیوستن به بولتون واندرز در سال ۲۰۰۶ نزدیک به ۵ سال برای این باشگاه به میدان رفت.

الحبسی که در مقطعی با آندو تیموریان در بولتون هم تیمی بود بعدها توانست برای ویگان آتلتیک، برایتون آلبیون و ردینگ بازی کند که اوج عملکرد او حضور در ۷۸ بازی متوالی برای ردینگی ها بود که نام او را به عنوان یکی از گلرهای سرشناس آسیا بر سر زبان ها انداخت. بازگشت به فوتبال آسیا و دو سال پوشیدن پیراهن الهلال دوباره نگاه ها را به او جلب کرد گرچه در بدشانسی بزرگ او به خواست باشگاه سعودی، مصدومیت را بهانه کرد تا از فهرست نهایی عمان برای جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ خط بخورد.

الحبسی که در تابستان دوباره به جزیره برگشت تا برای وست برومویچ بازی کند بدون این که در ترکیب قرار بگیرد دیروز از اعلام تصمیم نهایی برای بازنشستگی خبر داد تا در ۳۸ سالگی کفش ها را آویزان و در سودای حضور در عالم مربیگری قرار بگیرد.

 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.