صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سوارز: ۲ امتیاز از دست دادیم و حس بدی دارم
سوارز: ۲ امتیاز از دست دادیم و حس بدی دارم

پس از توقف در دربی

سوارز: ۲ امتیاز از دست دادیم و حس بدی دارم

کسب و کار نیوز:لوئیس سوارز معتقد است که بارسا پس از توقف برابر اسپانیول باید برای سوپرکاپ بهتر از اینها کار کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بارسلونا امشب دو امتیاز حساس را در دربی از دست داد در حالی که تا دقیقه ۸۷ با نتیجه ۱-۲ از میزبانش اسپانیول پیش بود.

آبی اناری ها با اخراج فرانکی دی یونگ ده نفره نیز شده بودند. به این ترتیب برتری دو امتیازی بارسا برابر رئال هم از دست رفت و دو تیم بار دیگر هم امتیاز شدند.

لوئیس سوارز که با یک گل و یک پاس گل، بهترین بازیکن بارسا در زمین بود، در پایان بازی گفت:« فکر می کنم سخت ترین کار ممکن را انجام دادیم. یعنی جبران گل خورده در زمین حریف و پیش افتادن از این تیم ولی در نهایت گل تساوی را دریافت کردیم و این حس بد را دارم که دو امتیاز از دست دادیم. فکر می کنم باید بهتر از اینها بازی کنیم. فراتر از هر نتیجه ای که در این بازی حاصل می شد، ما باید بهتر کار کنیم. این بازی نیاز به آنالیز دارد و باید اشتباهات مان را بررسی کنیم.»

اخراج دی یونگ:« بازی با یک یار کمتر در دربی دشوار است. اسپانیول با گذشت دقایق بهتر و بهتر شد و هجومی تر کار کرد. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و در هر بازی محکوم به پیروزی.»

سوپرکاپ:« می دانیم که بازی برابر اتلتیکو دشوار است ولی همچنین برتری بر این تیم ما را به سمت یک قهرمانی دیگر نزدیک خواهد کرد ولی باید برای سوپرکاپ آماده تر باشیم و به شکلی متفاوت کار کنیم.»

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.