چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / مزد سالها مجاهدت خالصانه در راه خدا جز شهادت نبود
مزد سالها مجاهدت خالصانه در راه خدا جز شهادت نبود

رئیس دانشگاه آزاد گلستان:

مزد سالها مجاهدت خالصانه در راه خدا جز شهادت نبود

کسب و کار نیوز:رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: مزد دهها سال مجاهدت خالصانه و شبانه‌روزی در راه خدا، جز شهادت برای او نبود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در مراسم میثاق با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در دانشگاه آزاد گرگان برگزار شد، ‌اظهار کرد: شهادت غریبانه و مظلومانه سردار رشید جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی را پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) و نایب برحقش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و امت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. تبریک از آن جهت که سردار سلیمانی دست‌پرورده اسلام و نظام اسلامی، امام (ره) و مقام معظم رهبری است. تربیت چنین شخصیتی تبریک دارد و رسیدن به این مقام بلند در پیشگاه خداوند به خود او تبریک دارد زیرا شهادت بالاترین جایگاه نزد خداوند متعال و آرزوی بزرگان است.

وی افزود: جایگاه شهادت جایگاهی است که در هر نماز و در سوره حمد ما از خداوند می‌خواهیم که ما را در مسیر شهدا قرار دهد. کسانی که خداوند به آن‌ها نعمت‌هایی داده، چهار گروه انبیا، صدیقان، شهدا و صالحان هستند و در هر نماز دعا می‌کنیم که خداوند ما را در مسیر آن‌ها قرار دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان تصریح کرد: سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس جراحت‌های زیادی متحمل شده بود و خداوند ایشان را برای این روزهای نظام اسلامی نگه داشت و البته مزد زحمات دهها سال مجاهدت خالصانه و شبانه‌روزی در راه خدا، جز شهادت برای او نبود و حیف بود که سردار سلیمانی با مرگ طبیعی از دنیا برود.

طاهری با اشاره به نقش بی‌بدیل سردار سلیمانی در پاکسازی منطقه مقاومت در کشورهای همسایه از لوث گروه داعش که‌ ساخته دست آمریکا و رژیم صهیونیستی بود، گفت: داعش برای مقابله با جمهوری اسلامی به وجود آمده بود. هدف آن‌ها این بود درنهایت ایران را محاصره کنند اما با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب و با مأموریت ویژه به سپاه قدس به فرماندهی سردار سلیمانی، فعالیت داعش تقریباً به صفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: نقشی که سردار سلیمانی در دفاع از مردم عراق در مقابل داعش ایفا کرد، نگاه مردم عراق را به ایران و ایرانی تغییر داد. اقدام سردار سلیمانی در براندازی و جمع‌کردن این گروه وحشی، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به‌شدت عصبی و ناراحت کرده بود تا اینکه در سفر اخیر سردار سلیمانی به عراق که یک سفر غیرنظامی و با دعوت از مسئولین عراقی بوده، در یک مسیر غیرنظامی منتهی به فرودگاه توسط پهپادهای آمریکایی مورد هدف قرار گرفته و به همراه مجاهد بزرگ اسلام ابو مهدی المهندس و سایر همراهانشان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان ادامه داد: وعده مقام معظم رهبری برای انتقام این دو شهید عزیز مطمئناً محقق خواهد شد و انتقام سختی از آمریکا خواهیم گرفت. رژیم صهیونیستی نیز با حمایتی که از این اقدام داشته، گور خود را کنده است.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی متعلق به یک جریان سیاسی نیست حتی فقط متعلق به ملت ایران نیست، سردار سلیمانی متعلق به جهان اسلام است. امروز تمام امت اسلامی و آنهایی که می‌فهمند امنیت در منطقه یعنی چه و تمام آنهایی که می‌دانند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مستشاری سپاه قدس در این مناطق، آن‌ها توانسته‌اند هویت اسلامی خود را مجدداً پیدا کنند، در پی آن هستند که بابت این ترور انتقام بگیرند.

طاهری، بزرگ‌ترین نعمت را امنیت دانست و گفت: به حمدالله مردم با همین ابراز احساساتی که در این روزها داشتند، نشان دادند که قدر امنیتی که امثال شهید سلیمانی، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت برای کشور به ارمغان آوردند را می‌دانند.

همچنین مطالعه کنید:

برنامه اجرایی اقتصاد دریا محور در سه بخش نهایی شد/تکمیل ۱۳۰ هزار مسکن مهر در دولت مردمی

به گزارش کسب و کار نیوز ، «علی بهادری جهرمی»سخنگوی دولت در مقدمه نشست خبری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.