صفحه اصلی / استان ها / نقش حاج قاسم سلیمانی در تامین امنیت منطقه کم نظیر بود
نقش حاج قاسم سلیمانی در تامین امنیت منطقه کم نظیر بود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نقش حاج قاسم سلیمانی در تامین امنیت منطقه کم نظیر بود

کسب و کار نیوز:استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ابعاد چند وجهی و شخصیت ممتاز سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: نقش این شهید والامقام در تامین امنیت منطقه و عزت و سرافرزای امت اسلامی کم نظیر بود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “حسین کلانتری” در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان در حسینیه ثارالله یاسوج افزود: تجارب ارزشمند و نقش بی بدیل سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی در عرصه های نظامی و دفاعی و دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین مسئولیت خطیر و سنگین وی در سپاه قدس از این شهید والامقام شخصیتی چند بعدی ساخته بود.
وی اظهار کرد: حتی بسیاری از تحلیل گران، اندیشمندان، سیاستمداران و ژنرال ها و مقامات عالی رتبه نظامی در سطح دنیا از شخصیت چند بعدی و هوش و ذکاوت شهید سلیمانی متحیر بودند و بارها درخواست ملاقات و دیدار با این شخصیت نظامی کم نظیر را داشتند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی با وجود آنکه در عرصه نظامی سرآمد بود و به اذعان تحلیل گران و مقامات ارشد نظامی و سیاستمداران دنیا بدون شک جزو ۱۰ نظامی برتر جهان به شمار می رفت در عرصه سیاسی و دیپلماسی نیز یکی از برجسته ترین شخصیت ها محسوب می شد.
کلانتری تصریح کرد: بسیاری از توطئه ها و ترفندهای شوم دشمنان در منطقه و جبهه مقاومت با برنامه ریزی ها، سیاست ها و راهبردهای این سردار رشید و با ذکاوت بارها خنثی شد.
وی به اهداف و آرمان های بلند شهید حاج سلیمانی و ابو مهدی مهندس و همرزمان دیگرش در محور مقاومت اشاره کرد و ادامه داد: آمیخته شدن خون این سرداران رشید همواره یک پیام و هدف مشترک برای دفاع از اسلام و ملت های مظلوم جهان داشت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شهادت سردار سلیمانی همچون دوران حیات پربرکتش منشا برکات ارزنده ای برای امت اسلام و ملت های آزادی خواه دنیا خواهد داشت و درخت اسلام با شهادت امثال سلیمانی ها تنومند تر و شکوفاتر از همیشه مسیر اعتلای بیش از پیش خود را با قوت و جدیت ادامه می دهد.
کلانتری یادآور شد: با شهادت این مجاهد و مبارز سپاه اسلام موجی از انسجام، وحدت و همبستگی میان امت و همه مسئولان و ارکان نظام ایجاد شده و یادآور نسیم اوایل پیروزی انقلاب و دوران باشکوه دفاع مقدس در کشور به وجود امده است.
سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس معاون گروه الحشد الشعبی عراق و همرزمانشان روز جمعه توسط آمریکایی ها در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.