صفحه اصلی / استان ها / دوشنبه شب، مراسم وداع با پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی امام علی(ع) کرمان
دوشنبه شب، مراسم وداع با پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی امام علی(ع) کرمان

مسئول کمیته مراسم ستاد تشییع سردار سلیمانی در کرمان خبر داد

دوشنبه شب، مراسم وداع با پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی امام علی(ع) کرمان

کسب و کار نیوز:مسئول کمیته مراسم ستاد تشییع سردار سلیمانی در کرمان با اشاره به برگزاری مراسم وداع با پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان گفت: این مراسم نیز دوشنبه شب در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان و بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “مهدی صدفی” در جمع خبرنگاران درباره برنامه های مراسم ستاد تشییع سردار سلیمانی در کرمان گفت: بنده تجربه های زیادی چه در دوران جنگ تحمیلی و چه پس از آن در برگزاری مناسبت های مختلف در استان کرمان در قالب مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان انصافا تا به این لحظه و بعد از رحلت امام، تاکنون مراسمی به این وسعت ندیدم که اینگونه زن و مرد و از همه افراد، جریان های سیاسی و اقشار مختلف و مرد و زن حتی افرادی که به لحاظ ظاهر بچه مذهبی نیستند همه بی تاب و پای کار باشند.

وی با اشاره به تشکیل ۱۵ کمیته برای مراسمات ستاد تشییع سردار سلیمانی در کرمان اظهار کرد: در این راستا تا روز دوشنبه صبح ها و عصرها مراسمات عزاداری از سوی قشرهای مختلف در حسینیه ثارالله استان کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته مراسم ستاد تشییع سردار سلیمانی در کرمان با اشاره به برگزاری مراسم وداع با پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان گفت: این مراسم نیز دوشنبه شب در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان و بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

صدفی با بیان اینکه با توجه به برنامه سایر استان های کشور برای مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی ساعت دقیق مراسم تشییع در شهر کرمان هنوز نهایی نشده است افزود: قبلا اعلام کرده ایم این مراسم در ساعت ۷:۳۰ صبح روز سه شنبه برگزار خواهد شد اما ساعت دقیق آن را در آینده اعلام خواهیم کرد اما تشییع و خاکسپاری شهید در روز سه شنبه خواهد بود.

وی با اشاره به استقبال اقشار مختلف مردم کرمان برای پذیرایی از مهمانان مراسم تشییع و تدفین شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: تاکنون ۲۰۰ موکب برای پذیرایی از مهمانان این مراسم در روز تشییع اعلام امادگی کرده اند و پیش بینی می شود ۵۰۰ موکب در طول مسیر تشییع راه اندازی شود.

همچنین مطالعه کنید:

طوفان ۷۶۹ نفر را در سیستان راهی بیمارستان کرد

به گزارش کسب و کار نیوز، مجید محبی روز شنبه ۲۴ تیر اظهارکرد: در پی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.