صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان شرقی / توزیع گوشت قرمز شناسنامه دار به صورت بسته بندی شده در تبریز
توزیع گوشت قرمز شناسنامه دار به صورت بسته بندی شده در تبریز

توزیع گوشت قرمز شناسنامه دار به صورت بسته بندی شده در تبریز

کسب و کار نیوز:مدیر عامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: گوشت‌های شناسنامه دار با تاکید شهردار تبریز در راستای تامین سلامت و امنیت غذایی شهروندان در قالب بسته بندی با نصب شناسنامه برروی آن‌ها و با قیمت مناسب برای شهروندان توسط سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز توزیع می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, کریم قدرتی در تشریح این خبر اظهار کرد: خط تولید بسته بندی با مشارکت و تامین گوشت توسط بخش‌های خصوصی در هفته آتی در محلی تجهیز شده به این منظور، افتتاح و با نظارت کامل دامپزشکی و این سازمان به بهره برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: با این حرکت شهروندان و با اصلاح الگوی‌های مصرف، گام دیگری در راستای ارتقاء سلامت و امنیت غذایی شهروندان برداشته می‌شود.

مدیر عامل سازمان کشتارگاه تبریز اظهار کرد: با توجه به حساسیت امنیت غذایی و سلامت شهروندان، پشتیبانی و نظارت خوبی از طرف شورای اسلامی شهر تبریز و اداره کل دامپزشکی و سایر دستگاههای نظارتی به طور مداوم و دوره‌ای انجام می‌گیرد و امیدوارم با حمایت‌های شهردار تبریز و اعضای شورای شهر و همچنین تلاش شبانه روزی همکاران خدوم کشتارگاه بتوانیم روزبه روز به اهداف خود در پیشبرد سلامت غذایی و بهداشت همشهریان نزدیک‌تر شویم.

به گزارش روابط عمومی کشتارگاه تبریز، وی با بیان این که گوشت قرمز بخش عمده‌ای از سبد غذایی خانوارهای شهرستان تبریز را تشکیل می‌دهد، گفت: بر این اساس باید تلاش کرد که فرآوری، بسته بندی، حمل ونقل، توزیع و عرضه این محصول با کمترین قیمت و بصورت کاملا بهداشتی در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.