صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / تاسیس مراکز نوآوری زمینه‌ساز تحول در حوزه آموزش عالی است

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی گفت

تاسیس مراکز نوآوری زمینه‌ساز تحول در حوزه آموزش عالی است

کسب و کار نیوز - رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی گفت: تأسیس مراکز کارآفرینی و نوآوری موجب تحول عظیمی در سطوح مختلف آموزش عالی می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، بخشعلی معصومی روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور عجب شیر با بیان اینکه دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با داشتن ۲۹ مرکز و واحد در سطح استان در حال فعالیت است گفت: باید مراکز رشد و نوآوری را در همه دانشگاه‌ها توسعه دهیم.

وی افزود: اگر بتوانیم ایده ها و خلاقیت های جوانان را به سمت مراکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه هدایت کرده و با تجهیز امکانات آنها را به مرحله تجاری سازی و تولید برسانیم، شاهد موفقیت های روزافزون و گسترده ای در دانشگاه پیام نور خواهیم بود و این امر به سبب همدلی و حمایت مسئولین و تلاش جوانان میسر خواهد شد.

وی به حمایت ۱۰ میلیون تومانی دولت از طرح های نوآورانه دذ قالب اعطای وام بلاعوض اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با داشتن مراکز نوآوری و کارآفرینی یکی از استان های برتر و پیشرو در این زمینه بوده و جذب دانشجویان مستعد و حمایت از ایده های کارآفرینی از مهمترین اهداف آن است.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی ادامه داد: مرکز کارآفرینی و نوآوری پیام نور عجب شیر به عنوان یکی از  مرکز فعال کارآفرینی دانشگاه در سطح استان می باشد که با تعامل مناسب صورت گرفته در ادارات شهرستان شاهد حضور و بروز ایده های مختلف در این مرکز نوآوری هستیم .

فرماندار عجب شیر نیز در این آیین به مزیت‌ های شهرستان اشاره و اظهار کرد: این شهرستان با داشتن ظرفیت های مختلف در عرصه‌ های کشاورزی و صنعت و معدن، زمینه های مناسبی برای فعالیت مرکز رشد علم و فناوری دارد.

عادل اصغرپور افزود: مدیر جدید دانشگاه پیام نور عجب شیر در جهت تقویت سطح علمی و ارتقاء فعالیته ای دانشگاه پیام نور در شهرستان تلاش بیشتری باید انجام دهد.

وی اظهار کرد: به منظور تقویت جایگاه آموزش عالی در سطح شهرستان مساعدت ، پیگیری و همفکری لازم صورت خواهد گرفت.

در این مراسم علی باغبان بعنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور واحد عجب شیر، معرفی و از زحمات یحیی نورالدینی اقدم تقدیر شد.

شهرستان عجب شیر در ۹۰ کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.