صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / واکنش واندا نارا به احتمال حضور ایکاردی در یووه
واکنش واندا نارا به احتمال حضور ایکاردی در یووه

واکنش واندا نارا به احتمال حضور ایکاردی در یووه

کسب و کار نیوز :واندا نارا، همسر و ایجنت مائورو ایکاردی، نسبت به شایعات پیوستن این ستاره آرژانتینی به یوونتوس واکنش نشان داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, مائورو ایکاردی در تابستان به شکل قرضی از اینتر به پاری سن ژرمن پیوست. او تا به این جا عملکرد خیره کننده ای را تیم فرانسوی ارائه داده و آمار فوق العاده ۱۳ گل در ۱۶ بازی را به ثبت رسانده است. با این وجود اما طی هفته های اخیر شایعات زیادی درباره احتمال بازگشت ایکاردی به سری آ و باشگاه یوونتوس مطرح شده؛ موضوعی که حالا واکنش همسر و مدیر برنامه های او را در پی داشته است.

واندا نارا ضمن تکذیب شایعات درباره ایکاردی گفت: ” نه نه! حالا مائورو در پاریس است و در این جا نیز عملکرد خوبی ارائه داده است. او مثل همیشه گل های دیوانه کننده ای به ثمر می رساند. تنها موضوع مهم برای من خوشحالی مائورو است و او حالا کاملا در پی اس جی خوشحال است.”

واندا نارا در ادامه گفت: ” من خاطرات شگفت انگیزی از اینتر و سن سیرو دارم و همانطور که همیشه گفته ام ما همواره در کنار هواداران اینتر بوده ایم. همچنین انتخاب پاریس برای ایکاردی به گونه ای بود که او مرتکب خیانت نشود. ما یکدیگر را بدون خیانت ترک کردیم و فکر می کنم که این موضوع برای اینتر هم خوب پیش رفت.”

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.