صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / فقط یک مهاجم می‌خواهیم
فقط یک مهاجم می‌خواهیم

سپهر حیدری:

فقط یک مهاجم می‌خواهیم

کسب و کار نیوز :سپهر حیدری می گوید پرسپولیس تنها به یک مهاجم در نقل و انتقالات نیاز دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, سپهر حیدری مدافع و کاپیتان سال های نه چندان دور پرسپولیس، این روزها در کادرفنی تیم امید سرخپوشان پایتخت حضور دارد. او در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درباره موضوعات مختلف اظهار نظر کرده و پاسخگوی سوالات ما بوده است.

* تیم امید را به بالای جدول نزدیک می کنیم

حیدری در ابتدا با اشاره به حضورش در تیم امید پرسپولیس گفت: خداراشکر با کمک آقای انصاری فرد به عنوان مدیر عامل و آقای پنجعلی مدیر آکادمی به عنوان مربی تیم امید پرسپولیس به خانه ی خودم برگشتم و در کنار آقای هاشمی و آقای محمد یک کادر خیلی خوب و صمیمی را تشکیل دادیم و خداراشکر همه چیز هم خوب است. دو هفته است آمده ایم و در این دو هفته هم خداراشکر توانستیم دو پیروزی خیلی خوب به دست بیاوریم و به نظر من استارت خیلی خوبی بود. برای من بعد از آن مدارک مربیگری که گرفتم، مدرک A مربیگری گرفتم و چندسالی که در آکادمی کار کردم در تهران و جزیره کیش در خانه خودم کار مربیگری را شروع کردم و همه چیز هم الحمدالله خوب است و مطمئنم که چند هفته آینده هم میتوانیم تیم امید پرسپولیس را به آن جایگاهی که لیاقتش را دارد برسانیم و تا حدی که میشود بالا بیاوریم و به جایگاه خودش برسانیم. البته پرسپولیس امسال در نیم فصل اول به خاطر مشکلاتی که بوده خیلی امتیاز از دست داده و این کادری که الان داریم همه تلاش میکنیم و خداراشکر تیم در این چند هفته خوب نتیجه گرفته و انشالله بتوانیم تیم را تا آنجا که ممکن است به بالای جدول نزدیک کنیم.

* امیدها در بزرگسالان؟ امکان دارد!

مدافع اسبق سرخ ها همچنین گفت» ما در تیم‌مان حداقل حداقل چهار پنج بازیکن خیلی باکیفیت داریم که میتوانند در آینده با صلاحدید کادرفنی بزرگسالان و باشگاه به تیم بزرگسالان کمک کنند و آینده این باشگاه هستند. بازیکنانی هستند که خیلی ها خواهان این ها هستند و واقعا از لحاظ فنی و اخلاقی فوق العاده هستند. من فکر میکنم کسانی که بازی های ما را دیده اند این را قطعا صحه میگذارند که چهار پنج بازیکن ما فوق العاده با کیفیت هستند.

* شاید زودتر از پایان فصل قهرمان شویم

او درخصوص وضعیت تیم بزرگسالان نیز عنوان کرد: همینطور که آقای کالدرون بالاخره به ترکیب اصلی‌اش رسید و تقریبا همه بچه ها در پست های تخصصی خود بازی میکنند، چیزی که شاید قبل از بازی با ذوب آهن اتفاق نمی‌افتاد، ولی الان در این چند هفته که به خصوص از بازی با ذوب آهن شکل گرفته و آقای کالدرون از بشار رسن و ترابی در گوشه ها خیلی خوب استفاده میکند و شجاع و سیدجلال کنار هم قرار گرفتند به نظر من پرسپولیس به روزهای خوبش خیلی نزدیک شده و تیم های رقیبمان هم خیلی امتیاز از دست دادند خداراشکر و پرسپولیس خیلی از صدر فاصله نگرفت و الان خود پرسپولیس شانس اول قهرمانی نیم فصل است و اختیار همه چیز دست خودش است‌. من مطمئن هستم که پرسپولیس اگر این روند را ادامه دهد باز هم امسال میتواند قهرمانی را تکرار کند و شاید باز هم زودتر از آخر فصل قهرمان شود. اگر آقای کالدرون که به ترکیب اصلی اش رسیده تغییر خاصی ندهد و همینطور ادامه دهد مطمئن باشید پرسپولیس در نیم فصل با جذب یکی دو بازیکن به خصوص در خط حمله که تیم‌ نیاز دارد قطعا پرسپولیس واقعی را در نیم فصل دوم خواهید دید.

* کالدرون حرفه ای است و مثل استراما نمی شود

سپهر حیدری همچنین درباره مشکلات مالی گفت: این مشکلات که همه جا هست. من میدانم آقای انصاری فرد که خودش هم از جنس همین باشگاه است و سال ها با پیراهن این باشگاه زحمت کشیده و میداند که الان دقیقا باید چه کاری انجام دهد. من میدانم که شبانه روز تلاش میکند که خدایی نکرده این اتفاق نیفتد و مشکلی از لحاظ پرداخت پیش نیاید. سخت است و دست ایشان هم خالی است. دسته گل هایی که مدیریت های قبل به آب دادند آقای انصاری فرد باید جمع کند و ایشان یک تنه میجنگد. من مطمئنم آقای انصاری فرد این خبر را به هواداران میدهند که این اتفاق برای پرسپولیس نخواهد افتاد. آقای کالدرون هم یک مربی حرفه ای است و حاشیه هایی که برای آقای استراماچونی درست شد ایشان برای پرسپولیس درست نکرد و این جای تقدیر دارد. اما بالاخره آقای انصاری فرد هم تنهاست و یک تنه میجنگد. انشالله که این تلاش ها نتیجه بدهد و این اتفاق نیفتد چون پرسپولیس روند رو یه جلوی خودش را حفظ کرده و حیف است الان پرسپولیس بخواهد ضربه ای بخورد.

* پرسپولیس ابزار قهرمانی را دارد

وی راجع به رقبای پرسپولیس گفت: امسال همه رقیب ها خیلی سرسخت هستند. در این که اصلا شکی نیست. چیزی که هست پرسپولیس اگر همینطور حالت خودش را حفط کند و بازیکنان در پست های تخصصی خودشان بازی کنند پرسپولیس به نظر من میتواند دوباره دو سه هفته مانده به آخر فصل قهرمان شود چون پرسپولیس این پتانسیل را دارد، ابزارش را دارد و هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس با کیفیت نیست و بازیکنانی که پرسپولیس دارد که سال ها کنار هم بودند و به نظرم هیچ تیمی این شرایط را ندارد ضمن اینکه استقلال هم امسال خیلی خوب شده،  سپاهان از سال قبلش خیلی بهتر شده، شهر خودرو یک سری مشکلات داشته اما تراکتور که اصلا با روزهای اوجش فاصله دارد و به نظرم پرسپولیس اگر همین روندش را حفظ کند میتواند یکی دو هفته مانده به پایان فصل قهرمانی اش را مسجل کند.

* پرسپولیس فقط یک مهاجم می‌حواهد

سپهر حیدری در پاسخ به این سوال که پرسپولیس باید در چه پستی بازیکن بگیرد، گفت: این تیم از هر لحاظ کامل است فقط خط حمله هم زوجی که کنار آقای علی علیپور که واقعا یک مهاجم ششدانگ باشد و بتواند به تیم پرسپولیس کمک کند. پرسپولیس الان از خط هافبکش در خط حمله استفاده میکند و اگر این نقص برطرف شود پرسپولیس در همه پست هایش چند بازیکن سرحال و قبراق دارد که میتوانند هرکسی که نباشد جای او را پر کنند. پرسپولیس از هر لحاظ ابزار، بازیکن و هوادار بی نظیر است و آقای کالدرون هم مربی بزرگی است و شایستگی هایش را نشان میدهد و فقط ترکیب یک مقدار به پرسپولیس ضربه زده بود که الان سه چهار هفته است که ایشان به ترکیب اصلی اش رسیده و همه در پست خودشان بازی میکنند. من فکر میکنم پرسپولیس مشکل خاص دیگرس ندارد.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.