صفحه اصلی / استان ها / جوانانی که با فعالیت‌های بشردوستانه حیات می‌بخشند
جوانانی که با فعالیت‌های بشردوستانه حیات می‌بخشند

جوانانی که با فعالیت‌های بشردوستانه حیات می‌بخشند

کسب و کار نیوز:مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر یکی از قوی‌ترین و منسجم‌ترین تشکیلاتی است که در زمینه آموزش و تربیت جوانان در راستای امور بشردوستانه و امدادی فعالیت می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد رحیم شهریاری اظهار کرد: افزایش سطح آگاهی و دانش جامعه در راستای مصونیت شهروندان از حوادث احتمالی نقش بسزایی داشته که می‌طلبد همواره مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه ارائه آموزش‌های امدادی بستری برای افزایش ضریب ایمنی جامعه است، افزود: در این راستا جمعیت هلال احمر تلاش می‌کند علاوه بر ارتقا و بروزرسانی تجهیزات و لجستیک خود، گام‌هایی موثر در امر آموزش همگانی بردارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: در نیمه نخست امسال بیش از ۱۲۷ هزار نفر از آموزش‌های همگانی، عمومی و تخصصی هلال احمر بهره مند شده‌اند.

شهریاری ارائه آموزش‌های هلال احمر به جوانان را از اولویت‌های پیش رو عنوان کرد و افزود: در این راستا هر ساله با اجرای طرح‌های دادرس و رفاقت مهر، به طور متوسط سالانه قریب به ۱۰ هزار نفر دانش‌آموز، آموزش‌های امدادی را فرا می‌گیرند.

وی با اشاره به سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: کوشش داوطلبانه برای کاستن آلام بشری از ضمیری همچون آینه برمی‌خیزد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: هلال احمر اجرای فعالیت‌های انسانی خود را مرهون مشارکت نیروهای داوطلبی می‌داند که بی هیچ چشم داشتی پا در مسیر می‌نهند.

وی یادآور شد: جوانان هر کشور ارزشمندترین سرمایه‌هایی هستند که می‌توانند با قرار گرفتن در مسیر صلح و دوستی، خدمت به خلق را در جوامع بشری نهادینه کنند و این امر در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به خوبی دیده می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.