صفحه اصلی / استان ها / آغاز جمع‌آوری زباله به روش سنتی در کرمانشاه
آغاز جمع‌آوری زباله به روش سنتی در کرمانشاه

آغاز جمع‌آوری زباله به روش سنتی در کرمانشاه

کسب و کار نیوز:معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از آغاز جمع‌آوری زباله به صورت سنتی در سطح منطقه شش شهرداری خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, خسرو عیساییان با اشاره به شروع جمع آوری زباله به روش تفکیک از مبداء در سال ۱۳۷۹ در کرمانشاه، گفت: اولین کارخانه بازیافت زباله کشور در کرمانشاه راه اندازی شد و در همین راستا روش جمع‌آوری به صورت مخزن رفته رفته جایگزین روش سنتی جمع‌آوری زباله شد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه افزود: با توجه به مخاطرات بهداشتی و معضل زباله‌ گردها در این روش جمع آوری زباله، مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه مجددا تصمیم به اجرای روش سنتی جمع‌آوری زباله گرفت.

وی افزود: این طرح به صورت آزمایشی در سطح منطقه شش شهرداری آغاز شده و انتظار می‌رود شهروندان در اجرای این طرح به مجموعه شهرداری کمک کنند.

مهندس فرهنگیان شهردار منطقه شش شهرداری کرمانشاه هم با اشاره به جمع آوری زباله به روش سنتی در تمام شهرک‌های این منطقه اظهار کرد: منطقه شش در طرح سنتی جمع آوری زباله به دو لاین شرقی و غربی تقسیم شده است.

شهردار منطقه شش افرود: زباله محله‌های بهداری، دادگستری، نجفی و چقامیرزا فاز یک و دو در روزهای زوج و محله‌های کاشانی، ولایت فاز یک و دو، شاهد، تاکسیرانی، اتوبوسرانی، جانبازان و گل‌ها روزهای فرد راس ساعت ۲۱ شب جمع آوری می‌شود.

وی از شهروندان منطقه شش درخواست کرد، تفکیک زباله در مبداء را رعایت کنند تا جمع آوری زباله به صورت منظم و دقیق انجام گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.