صفحه اصلی / استان ها / تسهیلات ۱۲ درصدی برای واحدهای مستقر در مناطق کمتر برخوردار
تسهیلات ۱۲ درصدی برای واحدهای مستقر در مناطق کمتر برخوردار

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد:

تسهیلات ۱۲ درصدی برای واحدهای مستقر در مناطق کمتر برخوردار

کسب و کار نیوز:رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: واحدهای مستقر در مناطق کمتر برخوردار می‌توانند تسهیلات ۱۲ درصدی دریافت کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, ناصر فغفوری اظهار کرد: طی دو ماه اخیر ۲۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به واحدهای تولیدی استان زنجان پرداخت شده است.

این مسئول ادامه داد: در راستای اجرای سیاست‌های دولت به منظور رونق تولید و ایجاد اشتغال، پس از ابلاغ طرح رونق تولید از اواخر مردادماه ۲۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۳۴ واحد تولیدی در استان پرداخت شده است.

وی افزود: پس از ابلاغ طرح رونق تولید از وزارت صنعت، معدن و تجارت ۱۲۰ واحد برای سرمایه در گردش و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در سایت بهین‌یاب ثبت‌نام کردند که پس از بررسی‌های صورت گرفته ۱۰۲ واحد نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد به بانک‌های عامل معرفی شدند.

فغفوری تصریح کرد: ۶۸ واحد و طرح تولیدی نیز هم‌اکنون در مرحله تکمیل پرونده و بررسی بانکی قرار دارند که پیش‌بینی می‌شود تا آخر دی‌ماه تسهیلات این واحدها نیز پرداخت شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: واحدهای مستقر در مناطق کمتر برخوردار می‌توانند برای تامین سرمایه در گردش از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۷ از تسهیلات ۱۲ درصدی بهره‌مند شوند که به این منظور می‌توانند در سایت بهین‌یاب ثبت‌نام کنند.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.