صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / کارواخال:مصدومیت طارمی باعث شکست شد
کارواخال:مصدومیت طارمی باعث شکست شد

امتیاز متوسط برای ستاره ایرانی

کارواخال:مصدومیت طارمی باعث شکست شد

کسب و کار نیوز :سرمربی ریوآوه در نشست مطبوعاتی بعد از بازی با بنفیکا مصدومیت ستاره ایرانی را دلیل اصلی شکست شاگردانش قلمداد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, ریوآوه در یکی مهم ترین بازی های لیگ پرتغال شب گذشته در حالی مقابل بنفیکا با دو گل شکست خورد که تنها یک نیمه از توانایی های ستاره ایرانی خود در زمین بهره برد. مهدی طارمی در آغاز نیمه دوم با بازگشت مصدومیتش دوباره تعویض شد تا همین اتفاق از دید سرمربی ریوآوه روی عملکرد تیم تاثیر منفی بگذارد.

کارواخال سرمربی ریوآوه با اشاره به این که شکست برابر بنفیکا قصه ای متفاوت داشت در نشست خبری خود گفت:« خیلی خوب بازی را آغاز کردیم و با استراتژی خاصی بنفیکا را در زمین خودش حبس کردیم. روی برخی توانایی های بازیکنان میزبان را سردرگم و اجازه ندادیم که فوتبال خود را به ما دیکته کنند اما یکی دو اتفاق افتاد از جمله مصدومیت طارمی که باعث تعویض او در بین دو نیمه شد».

او ادامه داد:« مهدی سرعت بالایی داشت که در نیمه اول هم بارها با این سرعت بلای جان مدافعان میزبان شد اما وقتی مصدوم شد زمینه شکست ریوآوه فراهم شد چون جایگزین او برای این بازی شرایط خوبی نداشت و نمی توانست کارآیی طارمی را داشته باشد. به هر حال هر شکستی یک تجربه جدید است و امیدوارم بتوانیم برای بازی های آتی نمایش بهتری داشته باشیم».

در آمارهای منتشر شده در رسانه های پرتغالی طارمی در حضور ۴۵ دقیقه ای در میدان سه بار روی دروازه بنفیکا خطرساز شد که دوبار ضربات او دروازه بان میزبان را حسابی به زحمت انداخت. اما تنها ۴۵ دقیقه حضور در میدان باعث شد میانگین امتیاز چندان خوبی برای ستاره ایرانی در نظر گرفته نشود ضمن این که بدتر از این امتیاز به مصدومیت دوباره او و ابهام در رسیدن به بازی با عراق برمی گردد.

 

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.