صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / باید به دی لیخت فرصت بیشتری بدهیم
باید به دی لیخت فرصت بیشتری بدهیم

مائوریتزیو ساری:

باید به دی لیخت فرصت بیشتری بدهیم

کسب و کار نیوز:مائوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، معتقد است که ماتیاس دی لیخت به مرور زمان پیشرفت بیشتری خواهد داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, یوونتوس دیشب در یکی از حساس ترین رقابت های هفته یازدهم سری آ مهمان تورینو بود. بیانکونری در این بازی به سختی و با تک گل ماتیاس دی لیخت به پیروزی رسید تا در صدر جدول رقابت سری آ باقی بماند.

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، پس از این بازی درباره پیروزی تیمش مقابل تورینو گفت:” بازی فوق العاده دشواری برای ما بود. ما می دانستیم که تورینو در این بازی بسیار با انگیزه خواهد بود. با این وجود توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم و در نهایت پیروز شویم. در این بازی آن طور که دلمان می خواست ظاهر نشدیم اما مهم کسب پیروزی بود. ”

ساری در رابطه با استفاده از سیستم چرخشی در تیمش گفت:” برناردسکی یک بازیکن دونده و پر تحرک به حساب می آید اما رمزی در زمینه بازی سازی قوی تر عمل می کند؛ او اما شرایط حضور ۹۰ دقیقه ای در زمین را نداشت. الکس ساندرو کمی احساس خستگی می کرد و باید به او استراحت می دادیم. دی شیلیو نیز پس از مدت ها مصدومیت عملکرد خوبی مقابل تورینو به نمایش گذاشت.”

ساری درباره عملکرد ماتیاس دی لیخت گفت:” ماتیاس در ابتدای بازی کمی مشکل داشت اما پس از گذشت چند دقیقه به خوبی در ترکیب تیم جا افتاد و در نیمه دوم نیز فوق العاده عمل کرد. او تنها ۱۹ ساله است. باید به او برای مطابقت با سیستم رقابت های سری آ زمان داد. او هم اکنون نیز در حال پیشرفت است و من مطمئن هستم که در آینده بهتر از این ها نیز خواهد شد.”

سرمربی ایتالیایی یوونتوس در پایان پیرامون وضعیت جدول نیز گفت:” در حال حاضر نمی توان هیچ چیزی را پیش بینی کرد. فقط امتیازات هستند که رتبه تیم ها را در جدول مشخص می کنند.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.