صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / کسب یک امتیاز مقابل بتیس بسیار تلخ بود
کسب یک امتیاز مقابل بتیس بسیار تلخ بود

سرخیو راموس:

کسب یک امتیاز مقابل بتیس بسیار تلخ بود

کسب و کار نیوز :سرخیو راموس، کاپیتان اسپانیایی رئال مادرید، معتقد است که در حال حاضر رویارویی با هر حریفی سخت شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رئال مادرید دیشب از سری مسابقات هفته دوازدهم لالیگا به مصاف رئال بتیس رفت؛ در حالی که کهکشانی ها می توانستند با پیروزی در بازی دیشب به تنهایی در صدر جدول رقابت های لالیگا قرار گیرند اما این اتفاق رخ نداد و شاگردان زین الدین زیدان با یک تساوی ناامیدکننده مقابل بتیس متوقف شدند. رئال مادرید با این تساوی ۲۲ امتیازی شد و با تفاضل گل کم تر نسبت به بارسلونا در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

سرخیو راموس،کاپیتان رئال مادرید، پس از تساوی این تیم در بازی دیشب گفت: ” فرصت بسیار خوبی برای تصاحب عنوان صدرنشینی داشتیم اما متاسفانه در این امر موفق نبودیم. از همان لحظات ابتدایی بازی برای پیروزی و به گل رسیدن تلاش کردیم اما در تبدیل کردن موقعیت هایمان به گل ناموفق بودیم. با این وجود عملکرد دفاعی تیم فوق العاده بود.

این روزها پیروزی در برابر هر تیمی دشوار شده است. کسب یک امتیاز مقابل بتیس بسیار تلخ بود چرا که ما فرصت صدرنشینی را از دست دادیم.”

راموس در ادامه پیرامون رقابت فشرده در لالیگا گفت:” “پیروزی در برابر هر تیمی سخت و دشوار شده است شما امروز مشاهده کردید که بارسلونا چگونه مقابل لوانته شکست خورد و همین موضوع است که لالیگا را به بهترین لیگ دنیا تبدیل می کند. خوش شانس هستیم که در این رقابت‌ها حاضر هستیم. رئال باید بهترین عملکرد خود را ارائه دهد چرا که اشتباهات کوچک هم باعث سقوط تیم به رده های پایین تر خواهد شد.”

کاپیتان رئال مادرید در پایان درباره صحنه مشکوک خطای هند بازیکن بتیس و عدم اعلام پنالتی از سوی داور نیز گفت: ” در آن صحنه وی ای آر تصمیم گیرنده بود اما نمی توانستیم بازی را رها کنیم و مشغول اعتراض شویم چرا که این کار هیچ فایده و سودی برای ما نداشت. با این وجود داور تصمیم گیرنده بود و تشخیص داد که در آن صحنه خطایی رخ نداده است.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.