صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / اعتبارات صندوق کارآفرینی اردبیل افزایش می‌یابد
اعتبارات صندوق کارآفرینی اردبیل افزایش می‌یابد

مدیرکل کار اردبیل:

اعتبارات صندوق کارآفرینی اردبیل افزایش می‌یابد

کسب و کار نیوز - مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: اعتبارات درج شده در تفاهم نامه مشترک وزارت تعاون با صندوق کارآفرینی استان اردبیل افزایش می‌یابد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، قاسم رحیمی عصر دوشنبه در دیدار با مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: بنا به اهمیت موضوع با رایزنی‌های نهایی انجام یافته اعتبارات درج شده در تفاهم نامه مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صندوق کارآفرینی استان اردبیل افزایش می‌یابد.
وی از تخصیص اعتبار ویژه برای استان به منظور پرداخت ۳۰ درصد دستمزد پرداختی کارفرمایان درصورت جذب دانش آموختگان دانشگاهی خبر داد و افزود: پرداخت تسهیلات برای اتمام طرح‌های نیمه تمام روستایی و عشایری استان اردبیل نیز در این جلسه مصوب شد.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل به اختصاص یارانه دولتی برای طرح‌های اشتغال فراگیر اشاره کرد و ادامه داد: اختصاص اعتبار مکمل برای تخریب و احداث ساختمان جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از دیگر مصوبات این جلسه بود.
به گفته رحیمی با اختصاص اعتبارات عمرانی به منظور توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل کمبودهای موجود در این بخش رفع خواهد شد.
وی یادآور شد: تخصیص اعتبار ملی برای تکمیل و اتمام پروژه سایت اورژانس اجتماعی بهزیستی و تخصیص اعتبار برای توسعه برنامه‌های آموزشی و مشاوره‌ای پیشگری از آسیب‌های اجتماعی با ایجاد و گسترش مراکز مشاوره‌ پیش از ازدواج و ترک اعتیاد از دیگر مصوبات این جلسه بود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.