صفحه اصلی / استان ها / مهار آتش سوزی مراتع و جنگل‌های “طسوج” چرام پس از یک شبانه روز تلاش‌
مهار آتش سوزی مراتع و جنگل‌های “طسوج” چرام پس از یک شبانه روز تلاش‌

مهار آتش سوزی مراتع و جنگل‌های “طسوج” چرام پس از یک شبانه روز تلاش‌

کسب و کار نیوز: ‌مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از مهار و خاموش شدن آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع طسوج در شهرستان چرام خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, وحید محمدی تبار گفت: به دنبال اعلام خبر آتش سوزی از طرف کارشناس مدیریت بحران فرمانداری چرام در کوه‌های “طسوج” (دره کر و منطفه آنجگونک) شهرستان چرام، هماهنگی‌های لازم انجام و با کمک تیم‌های مختلف مردمی و اداری از جمله فرمانداری، سپاه، بخشداری مرکزی، دهیاران، منابع طبیعی، هلال احمر، محیط زیست، دامپزشکی و … این آتش سوزی امروز چهارشنبه، ۱۹ تیر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۶ عصر اطفا و خاموش شد.
وی افزود: با هماهنگی و پیگیری که با واحد خدمات و واحد پرواز شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران داشتیم یک فروند بالگرد به شهرستان چرام اعزام و با هلی برن نیروها به ارتفاعات صعب‌العبور سرعت کنترل آتش به حداکثر رسید.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از ابتدای سال جاری تاکنون بیشترین همکاری و حمایت را بدون هیچ گونه چشم داشت و بدون هیچ گونه کوتاهی و در کمال ایثار و فداکاری با مدیریت بحران استان و منابع طبیعی داشته است.
محمدی تبار اضافه کرد: متأسفانه در این آتش سوزی حدود ۶ هکتار از جنگل‌های بلوط، بادام کوهی و علف زارها طعمه حریق شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.