صفحه اصلی / استان ها / دستگیری ۱۲۰ سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی در ساری
دستگیری ۱۲۰ سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی در ساری

دستگیری ۱۲۰ سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی در ساری

کسب و کار نیوز: فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری ۱۲۰ عضو یک شرکت هرمی از ۷ استان کشور در ساری، خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سیدمحمود میرفیضی درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر فعالیت و عضو گیری یک شرکت هرمی با عنوان “تلفیق مینا و هنر”، با وعده ایجاد اشتغال برای جوانان در بخش صنایع دستی و احتمال حضور اعضای این شرکت در استان مازندران، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۱۲۰ نفر از اعضای این شرکت هرمی که از ۷ استان کشور در یکی از هتل‌های ساری تجمع کرده بودند، را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان مازندران، با اشاره به کشف یک دستگاه لپ تاپ و جزوات آموزشی در بازدید از محل اسکان این افراد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.
میرفیضی با اشاره به تأثیر منفی فعالیت اینگونه شرکت‌ها در نظام اقتصادی و اجتماعی کشور، اذعان داشت: شیادان فعال در دسیسه‌های هرمی، با استفاده از شیوه‌های روان‌شناسی، افراد را به عضو شدن در زیرگروه‌های خود ترغیب می‌کنند.
فرمانده انتظامی استان مازندران وعده اشتغال و سرمایه‌گذاری با سود بالا را مهمترین شگرد شرکت‌های هرمی برشمرد و از مردم خواست: از هرگونه فعالیت اقتصادی که متولیان آن ادعای درآمدی غیرعادی، به‌ویژه در مدت زمان کوتاهی را دارند، دوری کرده و ضمن تأمل در انجام معاملات وسوسه‌انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.