صفحه اصلی / استان ها / ریشه خسارات ناشی از حوادث طبیعی کجاست؟
ریشه خسارات ناشی از حوادث طبیعی کجاست؟

ریشه خسارات ناشی از حوادث طبیعی کجاست؟

کسب و کار نیوز : فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: خسارت ناشی از حوادث طبیعی ریشه در دستکاری طبیعت دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن رستم زاد در مراسم تکریم و معارفه رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان مرزی بندر آستارا، اظهار کرد: بزرگ‌ترین سرمایه استان گیلان و شهرستان آستارا منابع ملی و محیط زیست آن است که باید با جدیت و اهتمام ویژه آن را برای آیندگان حفظ و حراست کنیم.
وی ادامه داد: شهرستان آستارا به دلیل داشتن پتانسیل‌های طبیعی و نعمات خدادادی همچنین قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی خاص برای استان گیلان و کشور از جهات مختلف بویژه مباحث اقتصادی و زیست محیطی حائز اهمیت است.
وی افزود: با بهره‌برداری صحیح و اصولی و طبق استانداردهای تعریف شده می‌توان از این مواهب در جهت رونق تولید و توسعه اقتصادی استفاده کرد.
رستم‌زاد یادآور شد: با توجه به سیل‌های اخیر و خسارات ناشی از آن، اهمیت نگهداری و حفظ محیط زیست باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد زیرا بروز اینگونه حوادث ریشه در دستکاری در طبیعت و محیط زیست دارد.
نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا اضافه کرد: بهترین حافظان طبیعت و محیط زیست مردم هستند و باید با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد، رسانه‌ها، شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران و هیات امنای مساجد، جهت ترویج فرهنگ حفظ و حراست از محیط زیست اقدامات لازم را انجام دهیم.
به گزارش ایسنا، در این جلسه که با حضور معاون مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان برگزار شد از زحمات محمدرضا روشنی (رئیس سابق اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا) تکریم به‌عمل آمد و مصطفی فلاح مجاور به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

همچنین مطالعه کنید:

طوفان ۷۶۹ نفر را در سیستان راهی بیمارستان کرد

به گزارش کسب و کار نیوز، مجید محبی روز شنبه ۲۴ تیر اظهارکرد: در پی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.