صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / کسب‌وکارهای نوپا در حوزه هوشمندسازی حمل‌ونقل ریلی توسعه می‌یابد
کسب‌وکارهای نوپا در حوزه هوشمندسازی حمل‌ونقل ریلی توسعه می‌یابد

کسب‌وکارهای نوپا در حوزه هوشمندسازی حمل‌ونقل ریلی توسعه می‌یابد

ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی، نوزدهمین رویداد فناوری شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل را ۱۹ تا ۲۲ خردادماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل نقل پیشرفته در هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی و صنایع، خدمات و تجهیزات وابسته که ۱۹ تا ۲۲ خردادماه سال جاری برگزار می‌شود؛ اقدام به برگزاری نوزدهمین رویداد فناوری شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل کرده است.

این رویداد فناوری با هدف توسعه مفهوم حمل و نقل ریلی و هوشمندسازی حمل و نقل ریلی در کشور برگزار می‌شود. با برگزاری این رویداد، کسب و کارهای نوپا در زمینه حمل و نقل ریلی توسعه خواهد یافت. استارتاپ های حاضر به کمک این رویداد، با مفاهیم هوشمندسازی این حوزه آشنا می‌شوند و ایده‌های خود را به این سمت سوق خواهند داد. نوزدهمین رویداد فناوری شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل توسط ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.