صفحه اصلی / فرهنگی / میراث فرهنگی و گردشگری / ظرفیت‌های گردشگری آوج مغفول مانده است

یک مسئول:

ظرفیت‌های گردشگری آوج مغفول مانده است

معاون عمرانی استاندار و جانشین ستاد خدمات سفر قزوین گفت: ظرفیت‌های گردشگری آوج کم‌تر شناخته شده است در حالی که این حوزه می‌تواند درآمد سرشار و اشتغال قابل توجهی را در این شهرستان ایجاد کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا , علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین در بازدید از چند بنای تاریخی شهرستان آوج گفت: آوج به دلیل موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی می‌تواند به مقصدی برای گردشگران در تابستان و هم در زمستان تبدیل شود.
فرخزاد بیان کرد: ظرفیت‌های گردشگری آوج کم‌تر شناخته شده است در حالی که این حوزه می‌تواند درآمد سرشار و اشتغال قابل توجهی را در این شهرستان ایجاد کند.
وی اظهار کرد: تلاش داریم تا با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، زیرساخت‌های خدماتی و رفاهی این شهرستان را برای پذیرش گردشگران توسعه ببخشیم.
این مسئول اظهار امیدواری کرد در آینده نه چندان دور با راه‌اندازی چندین هتل و دیگر مراکز خدماتی، آوج بتواند به مرکزی برای جذب گردشگر در استان تبدیل شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین در جریان سفر خود به آوج از امامزاده علاء‌الدین، امامزاده منصور و امامزاده روستای کلنجین بازدید کرد.
مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین و اوقاف و امور خیریه قزوین و سرپرست فرمانداری آوج در این بازدیدها معاون استاندار را همراهی می‌کردند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۴۲ درصدی ورود گردشگران خارجی به ایران/ بازدید ۵ میلیون خارجی از ایران در ۱۱ ماه

به گزارش کسب و کار نیوز، سازمان جهانی گردشگری وابسته به سازمان ملل در گزارشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.