صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / کشف ۳ هزار کنسرو ماهی در یک کارگاه

رایگانی اعلام کرد

کشف ۳ هزار کنسرو ماهی در یک کارگاه

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف دو محل در حومه شیراز خبر داد که در آن سودجویان به قصد گرانفروشی، قیمت درج شده روی کالا را تغییر داده و برخی کالاها را احتکار کرده بودند.

سید یاسر رایگانی

به گزارش کسب و کار نیوز، سیدیاسر رایگانی با اشاره به کشف ۳ هزار کنسرو ماهی در یک کارگاه، اظهار کرد: با دریافت اطلاعات و اخباری در مورد دپوی مقادیر زیادی کنسرو ماهی در کارگاهی واقع در حومه شهر شیراز، رسیدگی به موضوع در دستور کار گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأمورین تعزیرات حکومتی استان به همراه بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت با ورود به این کارگاه متوجه می‌شوند که افرادی به قصد سودجویی و با استفاده از ادوات مخصوص اقدام به پاک کردن قیمت درج شده بر روی کنسروهای ماهی و درج قیمت بالاتر بر روی آنها می‌کنند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان این مطلب که بیش از ۳ هزار کنسرو ماهی در این کارگاه کشف و ضبط و صاحب کارگاه نیز به تعزیرات حکومتی احضار شد، اظهار کرد: دستور توزیع کنسروهای مکشوفه به قیمت عادله در فروشگاه‌های تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت صادر شده و فرد متخلف به تعزیرات احضار و قرار وثیقه یک میلیارد ریالی برای وی صادر شده و پرونده متشکله نیز در شعبه دهم تعزیرات حکومتی استان در حال رسیدگی است.

رایگانی خاطرنشان کرد: گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان فارس با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و مأمورین نیروی انتظامی موفق به کشف انبار بزرگ لوازم یدکی احتکار شده در حومه شیراز شد.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از احتکار لوازم یدکی ایرانی به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال در این انبار بود که با توجه به اینکه انبار مذکور فاقد هرگونه کد شناسایی بود این محل پلمب و مالک انبار بازداشت شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات با اشاره به تشکیل پرونده در این رابطه و ارسال به شعبه ویژه تخلفات احتکار تعزیرات حکومتی استان فارس، تصریح کرد: در حال حاضر قرار وثیقه‌ای به ارزش ۱۵ میلیارد ریال برای متهم صادر شده و شعبه رسیدگی کننده نیز در حال بررسی و تحقیقات بیشتر پیرامون موضوع بوده و حکم پرونده به زودی صادر و به اطلاع هموطنان می‌رسد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.