صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / مروری بر مهمترین خبرهای حقوقی و قضائی در هفته‌ای که گذشت
مروری بر مهمترین خبرهای حقوقی و قضائی در هفته‌ای که گذشت

مروری بر مهمترین خبرهای حقوقی و قضائی در هفته‌ای که گذشت

در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم شاهد خبرهای مهمی در حوزه‌های حقوقی و قضائی و مسائل مطرح شده از سوی مسئولان و کارشناسان این حوزه بودیم.

به گزارش کسب و کار نیوز، عباسعلی کدخدایی چهارشنبه شب در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«پنجشنبه؛ طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستور کار شورای نگهبان قرار دارد، موازین شرع و قانون اساسی ملاک بررسی خواهد بود».

رئیسی: تمایل ما تعداد پایین زندانیان و مددجویان کانون اصلاح و تربیت است

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در شامگاه چهارشنبه ضمن بازدید از کانون اصلاح و تربیت تهران در مراسم افطاری مددجویان این کانون شرکت و بیان کرد: تمایل ما تعداد پایین زندانیان و مددجویان کانون اصلاح و تربیت است، در کانون اصلاح و تربیت همه امکانات فراهم شده تا شما نوجوانان متحول شوید و یک زندگی پاک و سعادتمند را بتوانید برای خود ایجاد کنید.

برخی کارها خلاف شئون دستگاه قضائی و یک قاضی است

معاون اول قوه قضائیه در آئین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه برخی از کارها خلاف شئون دستگاه قضائی و یک قاضی است، خواستار صیانت از شئون دستگاه قضائی شد و گفت: سرمایه اصلی این نهاد نیروی انسانی است که باید آن را از جنبه‌های مختلف صیانت کرد.

همچنین در این مراسم، معاون اول قوه قضائیه ضمن تقدیر از تلاش‌های علی القاصی‌مهر، حجت‌الاسلام موسوی را به عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان فارس معرفی کرد.

پرونده “باران” به سرعت و خارج از نوبت پیگیری می‌شود

دادستان اراک هم در خصوص پرونده باران، دختری که توسط تعدادی از افراد به گروگان گرفته شده بود، گفت: پیگیری قانونی پرونده “باران شیخی” به سرعت و خارج از نوبت پیگیری می‌شود تا مجرمان بسزای اعمال خود برسند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.