صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / امیر حیدری: با هرنوع تهدیدی مقابله خواهیم کرد
امیر حیدری: با هرنوع تهدیدی مقابله خواهیم کرد

امیر حیدری: با هرنوع تهدیدی مقابله خواهیم کرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای ارتش تمام تجهیزات نظامی خود را مطابق با آخرین فناوری‌های جهان به‌ روزرسانی کرده و آمادگی کامل برای مقابله با هر نوع تهدید دشمن را دارند، اگر چنانچه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماقتی کنند، پاسخ ارتش محکم‌تر و کوبنده‌تر خواهد بود.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز،  امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از جدیدترین دستاوردهای نظامی پادگان شهید آبشناسان در تیپ ۴۱ متحرک هجومی و گروه  مهندسی رزمی شمال‌ غرب کشور افزود: در بازدیدی که از تیپ ٢۶۴ سلماس انجام شد  آمادگی رزمی و توان دفاعی کارکنان این تیپ اعم از پایور و وظیفه در بالاترین وضعیت قرار داشت و نشان دادند که در برابر هرگونه تهدید دشمن آگاه و آماده هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که با تکیه بر توان و اقتدار خود و حرکت در مسیر فرمان رهبری، امنیت کامل را در کشور برقرار و از آن پاسداری کند.

وی با بیان این‌که «خلاقیت و نوآوری در عرصه دفاعی کشور  بسیار موثر است» گفت: ایران یکی از قدرتمندترین ارتش‌های جهان را به لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی آماده رزم دارد.

وی تحرک و چابکی را از ویژگی‌های نیروی زمینی ارتش خواند و افزود: از منویات فرماندهی معزز کل قوا، ارتقاء تحرک و کارآمدی یگان‌هاست، در این حوزه ما تلاش کرده‌ایم با توانمندی متخصصین داخلی، جهاد خودکفایی و با همکاری صنعت دفاعی کشور تجهیزات و سلاح‌های خود را روزآمد کنیم؛ به جرأت می‌توان گفت که با هرنوع تهدیدی مقابله خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقش ارتش در مدیریت بحران به ویژه سیل اخیر اشاره  کرد و گفت: اقدام ارتش تحقق شعار ارتش فدای ملت بود که موجب خرسندی رهبر معظم انقلاب شد و ایشان این جمله تاریخی را که «ارتش نمایشگاهی از ارزش های الهی و انقلابی است» را خطاب به ارتشیان بیان فرمودند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.