صفحه اصلی / استان ها / گلستان / مشارکت اتاق بازرگانی و صنعتگران در ساخت و تجهیز منازل مسکونی در مناطق سیل‌زده گلستان

مشارکت اتاق بازرگانی و صنعتگران در ساخت و تجهیز منازل مسکونی در مناطق سیل‌زده گلستان

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: اتاق گلستان و ایران و صنعتگران استانی قریب به 20 میلیارد ریال به سیل‌زدگان گلستانی کمک کردند.

سیل گلستان

علی‌محمد چوپانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سیل از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته در گنبدکاووس شروع شد و در صبح روز دوم فرودین ماه در محدوده آق‌قلا وارد شهر شد.

وی افزود: از عصر روز دوم فرودین ماه به دیدار نماینده ولی فقیه در استان رفتیم و از وی درخواست کردیم مسئولان نظام را در جریان قرار دهند که امکانات استان پاسخگوی این حجم از سیلاب نیست. در روز سوم فرودین ماه بود که کلیه ارکان نظام با تجهیزاتشان به میدان آمدند.

چوپانی بیان کرد: البته سپاه نینوا استان از همان روز اول سیل در ۲۸ اسفندماه در صحنه حضور داشت و با تمام امکانات در جلوگیری از عوارض سیل تلاش داشت. ادارات ذیربط مانند هلال‌احمر نیز از همان ابتدا در صحنه بودند.

وی خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی از روز دوم فرودین ماه اقدام به تامین غذای گرم کرد و حدود ۱۸۵ هزار پرس غذای گرم را در مدت ۱۵ روز بین سیل‌زدگان توزیع کرد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: با پیشنهاد اتاق گلستان به اتاق ایران مقرر شد، صنعتگران و بازرگانان در ساخت منازل مسکونی و تجهیز لوازم زندگی در گلستان و سایر استان‌های آسیب دیده از سیل با محوریت اتاق بازرگانی اقدام کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

انتقال خون

از بیماران نیازمند به خون غافل نشویم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سیدصادق بنی‌عقیل اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.