صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / بختیاری: برای ایجاد تحول نیازمند مجریان لایق هستیم

بختیاری: برای ایجاد تحول نیازمند مجریان لایق هستیم

رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه گفت: برای ایجاد تحول نیازمند برنامه خوب هستیم اما مهم‌تر از آن وجود مجری لایق است.

به گزارش کسب و کار نیوز، سید مرتضی  بختیاری در مراسم تکریم و معارفه روسای مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضائیه با اشاره به سند تحول در قوه قضائیه اظهار کرد: موضوع سند تحول در قوه قضائیه مطرح شد و آیت‌الله رئیسی آن را به عنوان برنامه خود به حضور مقام معظم رهبری ارائه کردند که مورد تایید ایشان قرار گرفت و سرانجام به عنوان منشور هشت‌گانه مطرح شد.

وی تحول در نظام دادرسی را یکی از ارکان تحول دانست و گفت: حتما باید از قضات در این خصوص کمک گرفته شود. تحقق عدالت، استنباط، گرفتن حق و حقوق عامه جزء تکالیف است و وکلا و کارشناسان نیز در آن سهم دارند.

وی افزود: اگر قوه قضاییه بخواهد در سند تحول موفق باشد حتما باید وکلا و کارشناسان حقوقی هم در کنار قوه قضاییه باشند.

رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه  گفت: اعتقادم بر این است که باید از جوان‌هایی که تخصص، علم، سوز و علاقه دارند و می‌خواهند کار کنند استفاده کنیم؛ بنابراین باید در کنارشان بوده و به آن‌ها کمک کنیم.

بختیاری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جوانگرایی گفت: باید در کنار جوانان باشیم و تجربیات‌مان را خالصانه در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در خصوص تحولی که رییس قوه قضائیه به دنبال آن هستند باید برنامه و جریان خوبی داشته باشیم و در این راستا نیازمند کمک وکلا، حقوقدانان و کارشناسان هستیم.

رییس حوزه ریاست قوه قضاییه در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جدیدمرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضائیه اظهار کرد: برای ایجاد تحول نیاز به برنامه خوب داریم اما مهم‌تر از آن وجود مجری لایق است که خروجی آن به مردم باز خواهد گشت.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.