صفحه اصلی / استان ها / گلستان / بانک‌ها از صدور اجراییه برای واحدهای تولیدی در مناطق سیل‌زده خودداری کنند

سرپرست استانداری گلستان:

بانک‌ها از صدور اجراییه برای واحدهای تولیدی در مناطق سیل‌زده خودداری کنند

سرپرست استانداری گلستان گفت: بانک‌ها از صدور اجراییه برای واحدهای تولیدی در مناطق سیل‌زده خودداری کنند تا این واحدها بتوانند در چرخه تولید قرار گرفته و فعال شوند.

استاندار گلستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از استانداری گلستان، میرمحمد غراوی امروز در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: وظیفه ما تسهیل در امور تولید و اشتغال است و نباید با اختلاف سلیقه‌ها، مانع تولید شویم.

وی افزود: باید در توزیع تسهیلات، توازن بخشی و تعادل بخشی در سطح شهرستان‌ها را رعایت کنیم.

غراوی یادآور شد: در سال ۹۷ یک هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۲۱۹۰ واحد تولیدی پرداخت شد و گلستان پس از استان‌های البرز و سمنان حائز رتبه سوم شده است.

سرپرست استانداری گلستان با بیان اینکه استان به لحاظ منابع بانکی رتبه ۲۰ کشور را دارد، خاطرنشان کرد: میزان تسهیلات پرداخت شده استان ۹٫۴ درصد از اعتبارات رونق تولید و شش درصد از محل پرداخت‌های مستقیم بوده است.

غراوی در بخش دیگری از سخنان خود، به مشارکت های صورت گرفته در جریان سیلاب اخیر اشاره کرد و افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) علاوه بر تعهد واگذاری ۴۰۰۰ رأس دام سبک و ۴۰۰۰ بسته حمایتی لوازم خانگی شامل یک دستگاه یخچال، یک دستگاه گاز، یک تخته فرش و پک لوازم خانگی، متعهد شده است به ۴۰۰۰ خانواده وام قرض‌الحسنه ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومانی اشتغال پرداخت کند.

در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مشکلات شش واحد تولیدی بررسی و تصمیمات و دستورات لازم جهت رفع مسائل آنان اتخاذ شد.
 
همچنین در این جلسه، قوانلو مدیرکل صمت گلستان گزارشی از اقدامات این کارگروه ارائه کرد و گفت: در سال گذشته تنها از طریق این کارگروه ۷۰۹ میلیارد تومان به ۱۷۱ واحد تولیدی پرداخت شده است.

وی افزود: گلستان در سال ۹۷ با پرداخت ۵۰۴ میلیارد تومان به طرح‌های جدید، نقش مهمی در رونق تولید داشته که این رقم در سال ۹۶ تنها ۲۴۷ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

انتقال خون

از بیماران نیازمند به خون غافل نشویم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سیدصادق بنی‌عقیل اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.