صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / نبرد پرتو آذر با بی‌پولی در مسیر کسب سهمیه المپیک
نبرد پرتو آذر با بی‌پولی در مسیر کسب سهمیه المپیک

بانوی دوچرخه‌سواری در انتظار پاسخ رئیس فدراسیون

نبرد پرتو آذر با بی‌پولی در مسیر کسب سهمیه المپیک

بانوی رکابزن کوهستان ایران در حالی در اروپا به دنبال گرفتن سهمیه المپیک است که با مشکلات مالی هم دست به گریبان شده است.

فرانک پرتوآذر

به گزارش کسب و کار نیوز، فرانک پرتوآذر بانوی رکابزن کوهستان که از شانس‌های کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ محسوب می‌شود، برای آمادگی و البته جمع کردن امتیاز راهی اروپا شده تا علاوه بر تمرین در مسابقاتی هم شرکت کند. این ورزشکار در فکر این است اگر در مسابقات قهرمانی آسیا نتوانست سهمیه را بگیرد شاید از طریق رنکینگ ملی و با امتیازهایی که جمع کرده بتواند به المپیک برود. بیشتر هزینه این اردو نیز برعهده خود این ورزشکار است و البته فدراسیون دوچرخه سواری هم مبلغی را به عنوان کمک هزینه به او داد.
 

پرتوآذر از ابتدا مسابقات خود را انتخاب کرده بود اما در این مدتی که در اروپا به سر می‌برد فقط در مسابقه اسلوونی شرکت کرد. چراکه در این مسابقه دوچرخه‌اش آسیب دید به طوری که فرمانش شکست و کمک‌ها و طوقه هم آسیب دید. این رکاب‌زن هم مجبور شد تمام کمک هزینه‌ای که فدراسیون به او داده بود را برای بازسازی دوچرخه‌اش صرف کند. سپس به دلیل محدود بودن بودجه مجبور شد قید حضور در دو مسابقه در کشور کرواسی و یک مسابقه در سوئیس را بزند.
از طرف دیگر پس از قطع همکاری فدراسیون با پریموش، پرتو آذر بدون مربی بود تا اینکه اخیراً با یک مربی سوئیسی همکاری کرده و البته هزینه این مربی را هم خودش از جیب پرداخت می‌کند.

بانوی رکابزن ایران در حالی برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کند که با مشکلات مالی هم دست به گریبان است. این انتظار وجود دارد حالا که در دوچرخه سواری تعداد نفرات بسیار اندکی (کمتر از تعداد انگشتان یک دست) شانس رفتن به المپیک را دارند فدراسیون به آنها کمک کند تا به هدفشان برسد. پرتوآذر هم در راه تاریخ سازی و برای اینکه اولین بانوی رکابزنی باشد که به المپیک رفته به حمایت بیشتر نیاز دارد و امیدواریم تا زمان از دست نرفته و این رکاب‌زن مسابقات بیشتری را از دست نداده است، چاره اندیشی شود.

پرتوآذر در گفت و گو با ایسنا درباره مشکل مالی که برای حضور در مسابقات دارد، گفت: با توجه به هزینه زیادی که برای تعمیر دوچرخه‌ام پرداخت کردم اکنون برای ادامه حضورم در مسابقات به مشکل برخورده‌ام چرا که دو کاپ جهانی را پیش‌رو دارم که هزینه‌های بالایی دارند. این دو کاپ هم بسیار مهم و تأثیرگذار هستند و می‌توانند خیلی به من کمک کند. من به رئیس فدراسیون آقای قمری پیام دادم و وضعیت را برایش بازگو کرده‌ام و حتی برآورد هزینه‌ها را کامل فرستاده‌ام تا در جریان باشند البته هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ام اما پیگیر هستم و شاید یکی دو روز آینده جواب مشخص شود. اما مسئله این است من دارم تلاشم را می‌کنم اما هزینه‌ها بالا است و اگر به من کمک نشود این دو مسابقه بسیار تأثیرگذار را از دست می‌دهم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.