صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / همه راه‌ها به صعود ذوب‌آهن ختم می‌شود
همه راه‌ها به صعود ذوب‌آهن ختم می‌شود

همه راه‌ها به صعود ذوب‌آهن ختم می‌شود

تیم فوتبال ذوب‌آهن در گروه A لیگ قهرمانان آسیا وضعیت خوبی دارد به طوری که حتی در صورت شکست برابر الزورا هم احتمال دارد به مرحله بعدی صعود کند.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم فوتبال ذوب‌آهن در پنجمین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امشب و از ساعت ۲۳ به وقت ایران در ورزشگاه کربلا به مصاف تیم الزورا عراق می‌رود.

ذوب‌آهن وضعیت خوبی در گروه A دارد؛ سبزپوشان ایران برای صعود به مرحله حذفی فقط یک تساوی می‌خواهند. آن‌ها با پیروزی در این بازی می‌توانند به عنوان صدرنشین صعود خود را قطعی کنند. ذوب‌آهنی‌ها حتی در صورت شکست هم صدرنشین این گروه باقی می‌مانند و می‌توانند در بازی آخر خود با کسب یک امتیاز به مرحله بعدی برسند. نکته جالب اینجاست که در صورت شکست ذوب‌آهن برابر الزورا و شکست النصر عربستان برابر الوصل امارات، باز هم این تیم ذوب‌آهن است که همین امشب صعود خودش را به همراه الزورا قطعی می‌کند.

حریف آن‌ها با ۴ امتیاز در رده سوم قرار دارد. بازی رفت این دو تیم با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

روز یکشنبه و زمانی که تیم ذوب‌آهن قصد خروج از مرز ایران و وارد شدن به عراق را داشت، به گفته مسئولان این باشگاه، عراقی‌ها برای اوساگونا، مهاجم ذوب‌آهن روادید صادر نکردند که همین موضوع باعث معطل شدن کاروان ذوب‌آهن شد. هرچند این مساله با پیگیری باشگاه ذوب‌آهن حل شد و اوساگونا اجازه یافت همراه تیمش به عراق سفر کند. او از بازیکنان تأثیرگذار ذوب‌آهن است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.