صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / خدمت‌رسانی شبانه‌روزی بیمارستان‌های صحرایی نیروی زمینی ارتش در آق‌قلا و پلدختر

امیر سرتیپ دوم بابلی اعلام کرد

خدمت‌رسانی شبانه‌روزی بیمارستان‌های صحرایی نیروی زمینی ارتش در آق‌قلا و پلدختر

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بیمارستان‌های صحرایی این نیرو در آق‌قلا و پلدختر به صورت شبانه‌روزی دایر هستند، گفت: تا امروز نزدیک به ۵۰ هزار نفر از مردم سیل‌زده این دو شهر، از خدمات رایگان بهداشتی و درمانی بیمارستان صحرایی استفاده کرده‌اند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ارتش، امیر سرتیپ دوم دکتر شهنام بابلی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خدمات بیمارستان‌های صحرایی برپا شده نیروی زمینی ارتش در مناطق سیل‌زده پلدختر و آق‌قلا همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های صحرایی این نیرو در آق‌قلا و پلدختر، به صورت شبانه‌روزی دایر هستند، گفت: تا امروز نزدیک به ۵۰ هزار نفر از مردم سیل‌زده این دو شهر، از خدمات رایگان بهداشتی و درمانی بیمارستان صحرایی نیروی زمینی ارتش استفاده کرده‌اند.

رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا خاطرنشان کرد: در این بیمارستان‌ها علاوه بر خدمات اورژانس، خدماتی نظیر «جراحی مغز»، «جراحی قفسه سینه»، «اعصاب و روان»، «قلب»، «چشم»، «ارتوپدی»، «داخلی»، «زنان»، «رادیولوژی»، «سونوگرافی»، «اکوکاردیوگرافی»، «اتاق عمل سیار» و «دندانپزشکی» به سیل‌زدگان ارائه می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.