صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / عماری: بحث حدادی قابل حل است/ ‏‬طباطبایی برای اجلاس غرب آسیا به اردن رفت

عماری: بحث حدادی قابل حل است/ ‏‬طباطبایی برای اجلاس غرب آسیا به اردن رفت

دبیر فدراسیون بسکتبال معتقد گفت: اختلاف حامد حدادی با شاهین‌طبع قابل حل است و طباطبائی برای حضور در اجلاس فدراسیون غرب آسیا به اردن سفر کرد.

حامد حدادی تیم ملی بسکتبال ایران

مسعود عماری در گفت و گو با ایسنا، درباره زمان شروع برنامه‌های تیم ملی بسکتبال برای حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۹ چین، گفت: با قهرمانی آبادانی‌ها در لیگ‌برتر این مسابقات به پایان رسید و بازیکنان به دلیل سال سخت و پر فشاری که پشت سر گذاشتند، در ماه رمضان استراحت می‌کنند. با اتمام ماه رمضان از تاریخ ۱۷ – ۱۸ خرداد ماه اردوهای آماده سازی تیم ملی آغاز می‌شود و پس از آن هم در رقابت‌های تدارکاتی که مد نظر داریم حاضر می‌شویم تا ان‌شاءالله بهترین نتیجه را چین کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی تیم ملی بسکتبال برای حضور در مسابقات جهانی تغییری خواهد داشت؟ توضیح داد: فعلاً صحبتی در این مورد نشده است و تیم ملی با همان کادر قبلی برنامه‌های خود را پیش خواهد برد و در صورت وجود تغییرات آن‌ها را اطلاع رسانی می‌کنیم.

اما کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در آخرین جلسه خود تصویب کرد که مربیان تیم ملی نمی‌توانند در تیم دیگری مشغول به کار باشند اما همچنان شاهد حضور نفراتی چون فرزاد کوهیان در کادر فنی تیم بزرگسالان هستیم. دبیر فدراسیون بسکتبال در این مورد گفت: فعلاً هیچ موضوعی به صورت رسمی اعلام نشده است و همه این صحبت‌ها در حد پیشنهاد است. اگر قرار باشد چنین اتفاقی رخ دهد قطعاً آقای قاسمی به عنوان سرپرست تیم ملی به این موضوع رسیدگی می‌کنند چرا که اگر مربیان در دو جبهه مشغول باشند قطعاً روی عملکرد آن‌ها در تیم بزرگسالان تأثیر می‌گذارد و بهتر است به صورت متمرکز در تیم ملی بزرگسالان فعال باشند.

عماری درباره سفر رامین طباطبایی به کشور اردن نیز گفت: دلیل سفر رئیس فدراسیون ایران به اردن حضور در اجلاس غرب آسیا بود. در این مجمع درباره برنامه‌های فدراسیون غرب آسیا برای رده‌های باشگاهی و کشوری بحث‌هایی مطرح شده است که به دلیل اینکه آقای طباطبایی دیر وقت به ایران رسیدند در این مورد با او صحبتی نداشته و اطلاع دقیقی از دستاوردهای این اجلاس ندارم. با این حال دلیل سفر او حضور در این مجمع بود.

او در مورد اختلافات میان حامد حدادی و مهران شاهین‌طبع نیز گفت: چنین موضوعاتی درون خانواده بسکتبال است و زمانی که به خارج از این خانواده کشیده شود باعث بروز مشکلات می‌شود. به نظر من این اتفاق خیلی بزرگ نبود اما با پرداختن نادرست به آن بزرگ شد و الان هم از نظر مسئله چندان مهمی نیست و قابل حل شدن است.

عماری در پاسخ به این سوال که آیا نباید این اختلاف را کنار گذاشت؟ توضیح داد: قطعاً فدراسیون و کادر فنی و تیم ملی بسکتبال با مدیریت این موضوع در پی برطرف ساختن چنین مسائلی است اما همانطور که گفتم نباید خیلی به این مسائل پرداخت چون سوءتفاهمی بیش نیست و قابل حل است. قطعاً باید از همه ظرفیت‌های خود در جام جهانی استفاده کنیم تا به موفقیت برسیم و به همین دلیل هدف ما به کارگیری همه پتانسیل بسکتبال کشور است.

دبیر فدراسیون بسکتبال در پایان صحبت‌های خود اظهار کرد: امیدوارم همه اهالی این رشته در مسیر آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی دست به دست هم دهند تا نتایج خوبی را در این رقابت‌ها کسب کنیم. سایر تیم‌های ما نیز در رده‌های مختلف دو بخش بانوان و مردان خود را برای حضور در مسابقات مختلف آماده می‌کنند که امیدوارم نتایج قابل قبولی را کسب کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.