صفحه اصلی / استان ها / کردستان / امسال در کردستان هیچ واحد تولیدی تعطیل نمی‌شود
امسال در کردستان هیچ واحد تولیدی تعطیل نمی‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

امسال در کردستان هیچ واحد تولیدی تعطیل نمی‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: هیچ واحد تولیدی امسال در استان کردستان تعطیل نخواهد شد و از تولیدکنندگان حمایت‌های لازم انجام می‌شود.

رونق تولید

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد دره وزمی در همایش رونق تولید که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: تمام بزرگان و مسئولان ارشد استان مهم‌ترین مسئله را بحث تولید می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه زیربنای حل مشکلات کشور بخش تولید است، افزود: خوشبختانه مسئولان فضا را برای رونق تولید فراهم کرده‌اند و این بسیار نویدبخش است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان عنوان کرد: واقفیم که حفظ یک واحد تولیدی در این فضا کار ساده‌ای نیست و تولیدکنندگان قسط وام و مالیات را به سختی پرداخت می‌کنند.

وی ادامه داد: عهد و پیمان می‌بندیم که در سال ۹۸ هیچ واحد تولیدی تعطیل نشود و هیچ ساز ناکوکی در حمایت از تولید وجود نداشته باشد و همه برای حل مشکلات همنوا باشیم.

دره وزمی به ۱۳۰ میلیون یورو ثبت سفارش تائید شده از سوی واحدهای تولیدی اشاره و اظهار کرد: افزایش ۲۵ درصدی برق مصرفی واحدهای تولیدی کردستان نیز نشان دهنده عزم واحدهای تولیدی برای رونق تولید است.

وی در ادامه با عنوان اینکه هر کسی اگر مانع تولید شود با دشمن همراهی کرده است، تصریح کرد: امید واهی نیز به تولیدکنندگان نمی‌دهیم اما تمام همت خود را برای حل مشکلات واحدهای تولیدی به کار خواهیم بست.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: سامانه تسهیل و رفع موانع تولید هم راه‌اندازی می‌شود که همه واحدهای تولیدی دارای مشکل باید در آن ثبت‌نام کنند.

وی تاکید کرد: برای ما هیچ مسئله‌ای مهم‌تر از تولید نیست و قول می‌دهیم که شبانه روز برای رونق تولید در استان تلاش کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.