صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / ناصری: در حال حاضر انتخابات مجلس مساله اصلی مردم نیست
ناصری: در حال حاضر انتخابات مجلس مساله اصلی مردم نیست

ناصری: در حال حاضر انتخابات مجلس مساله اصلی مردم نیست

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: هر دو جریان سیاسی کشور به این باور رسیده‌اند که در اردیبهشت ۹۸، انتخابات مجلس مساله اصلی مردم نیست.

عبدالله ناصری

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با ایسنا درباره سکوت جریان‌های سیاسی در قبال انتخابات مجلس یازدهم، اظهار کرد: برای اولین بار در چهل سال گذشته در فاصله حدود ده ماهه تا انتخابات نه تنها شاهد کنش جریان‌های سیاسی نیستیم، بلکه از سوی جامعه هم عکس العملی نسبت به انتخابات مشاهده نمی‌شود.

وی ادامه داد: باید بپذیریم که کنش‌گری سیاسی همیشه متأثر از فضای اجتماعی کشور است. تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی و اخیراً هم سیل فضای جامعه را تحت تأثیر قرار داده است و این مسائل موجب شده که دیگر دوقطبی‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا برای جامعه اهمیت تعیین کننده‌ای نداشته باشد.

این فعال سیاسی همچنین با اشاره به اینکه جریان‌های سیاسی کشور تحت تأثیر انفعال جامعه قرار گرفته است، تصریح کرد: هر دو جریان سیاسی کشور به این باور رسیده‌اند که در اردیبهشت ۹۸، انتخابات مجلس نه تنها مساله اصلی مردم نبوده و حتی مساله دست چندم مردم هم نیست؛ البته باید منتظر بمانیم که در آینده چه اتفافاتی رخ می‌دهد؛ ممکن است اتفاقات مثبتی رخ دهد یا حتی شرایط بدتر شود.

ناصری در ادامه با بیان اینکه معتقدم نوع واکنش جامعه نسبت به انتخابات طبیعی است، گفت: جامعه دچار بحران‌های اقتصادی است که سوء‌مدیریت‌ها نقش مهمی در ایجاد بحران‌ها داشته است؛ بنابراین جامعه حق دارد که چنین دیدگاهی نسبت به انتخابات داشته باشد. جامعه با مقایسه شرایط خود با دوره قبل تحریم‌ها در سال ۹۰، به این نتیجه رسیده است که شرایط اقتصادی و معیشتی خود سخت‌تر شده است بنابراین در حال حاضر انتخابات، مساله جامعه نیست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.