صفحه اصلی / اصناف / برندها / تقسیم سود ۳۱۲۵ ریالی بابت هر سهم “همراه اول”
تقسیم سود ۳۱۲۵ ریالی بابت هر سهم “همراه اول”

"همراه اول" از نظر تعداد مشترکان رتبه ۱۷ را در جهان دارد

تقسیم سود ۳۱۲۵ ریالی بابت هر سهم “همراه اول”

امسال بابت هر سهم همراه اول 3125 ریال سود تقسیم شد و این در حالی بود که سال گذشته سود تقسیمی 3180 بود. افزایش هزینه‌های ارزی اپراتور علت کاهش سود اعلام شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت ارتباطات سیار ایران با حضور سهامداران در پژوهشگاه نیرو برگزار شد. سهامداران در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت ارتباطات به تقسیم مبلغ ۳۱۲۵ ریال سود به ازای هر سهم سهامداران در سال مالی ۱۳۹۷ رای دادند و این در حالی که مانند روال اغلب شرکت‌های دارای سهامداران عمده، بار دیگر سهامداران خرد به نحوه تصمیم‌گیری سهامدار عمده که در نتیجه نظر سهامدار خرد تاثیری در تصمیم‌گیری ندارد معترض بودند.

امسال در حالی بابت هر سهم همراه اول ۳۱۲۵ ریال سود تقسیم شد که سال گذشته سود تقسیمی ۳۱۸۰ بوده است. علت کاهش سود افزایش هزینه‌های ارزی اپراتور اعلام شد. اندکی کاهش سود تقیسمی امسال در شرایطی است که اخیرا همراه اول از رشد ۲۱درصدی درآمدهای خود خبر داده است. همچنین در مجمع امروز حمید فرنگ مدیرعامل همراه علاوه بر ارایه گزارشی از وضعیت این اپراتور، دست‌یابی به درآمد صد هزار میلیارد تومان را هدف‌گذاری برنامه پنج ساله این اپراتور اعلام کرد.

وی اظهارداشت: همراه اول از نظر تعداد مشترکان رتبه ۱۷ را در جهان دارد؛ تعداد کل مشترکان ۸۳ میلیون و تعداد مشترکان فعال ۵۳/۱ است که در مجموع ۶۰/۱ سهم بازار را در اختیار داریم. فرنگ همچنین از رشد ۴۰ درصدی درآمد خدمات ارزش افزوده در سال گذشته  خبر داد و گفت: این هدف با رضایت ۷۳ درصدی مشترکان همراه بوده است. مدیرعامل همراه حضور در سرویس های شرکتی با هدف افزایش چشمگیر درآمد شرکت و حضور در کسب و کارهای نوپا را از برنامه های سال جاری این اپراتور اعلام کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.