صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / ارتباط و هم‌افزایی بین دادسرا و دادگستری نهادینه می‌شود

سخنگوی قوه قضاییه:

ارتباط و هم‌افزایی بین دادسرا و دادگستری نهادینه می‌شود

سخنگوی قوه قضاییه گفت: دادسرای تهران و دادستان تهران دارای شأن و اختیارات ویژه‌ای هم در استان و هم در سطحی ملی و بین المللی است.

غلامحسین اسماعیلی

به گزارش کسب و کار نیوز، غلامحسین اسماعیلی در مراسم تودیع و معارفه دادستان تهران ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: دوره تحول در قوه قضاییه که با انتصاب آیت الله رییسی آغاز شده تقارن مبارکی با آغاز چله دوم و دهه پنجم و گام دوم انقلاب و بیانات رهبری در گام دوم دارد.

رییس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: دوره دوم دوره صیانت از سلامت دستگاه قضایی، برخورد با مفاسد و دوره انقلابی گری، کار جهادی، دفاع از حقوق مردم و برخورد قاطع با مفسدان و جنایتکاران است. در این دوره و همه ادوار دادگستری تهران نه تنها ویترین و پیشانی دستگاه قضا بلکه قلب تپنده عدلیه در ام القرای عالم اسلام است. دادسرای عمومی مهمترین و اثرگذارترین بخش دادگستری و ورودی و خروجی این مرکز حیات را در اختیار داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بدیهی است دادسرای تهران و دادستان تهران دارای شأن و اختیارات ویژه ای هم در استان و هم در سطحی ملی و بین المللی است.

اسماعیلی ادامه داد: هیچ کدام از امور مهمه جایگاه دادسرا و دادستانی را از دادگستری کل و قوه قضاییه مجزا نمی‌کند؛ لذا در دوره تحول ارتباط و هم افزایی بین دادسرا و دادگستری نهادینه خواهد شد و من به عنوان برادر در خدمت دادستان تهران هستم واز حضور ایشان استقبال می کنم. قریب به ۱۰ سال از وظایف خدمت آقای جعفری دولت آبادی گذشت؛ دوره‌ای که با فتنه ۸۸ آغاز شد و با تلاش ایشان شاهد کارنامه موفقی در برخورد با فتنه گران بودیم و در این دوره برخورد با اخلالگران ارزی و اخلالگران در نظام اقتصادی به پایان رسید.

وی افزود: شاهد کار و تلاش و زحمات شبانه‌روزی و روحیه انقلابی آقای جعفری دولت آبادی بودم و از زحمات ایشان نهایت تشکر و قدردانی را دارم و به برادرم آقای القاصی مهر تبریک می گویم.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.