صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / بیانیه گام دوم انقلاب به گفتمان عمومی دانشگاه‎ها تبدیل شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎های لرستان:

بیانیه گام دوم انقلاب به گفتمان عمومی دانشگاه‎ها تبدیل شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎های لرستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید به گفتمان عمومی دانشگاه‎ها تبدیل شود.

گام دوم

به گزارش کسب و کار نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی در نشستی پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‎ای کار وی‍ژه و خاصی بود چرا که ایشان در طول دوران رهبری جمهوری اسلامی کمتر از۲یا ۳ بیانیه صادر فرموده‌اند و این نشان از اهمیت این بیانیه دارد.

وی تصریح کرد: این بیانیه باید به گفتمان عمومی دانشگاهیان تبدیل و جریان سازی شود و برای انجام کارهای فرهنگی باید ملاک عمل قرار گیرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎های لرستان خاطرنشان کرد: در این بیانیه نگاه عمومی به مردم و نگاه خاص به جوانان و دانشجویان شده است و کلیدی‎ترین کلمه در متن آن جوانان است.

قدرتی با مرور فرازهایی از این بیانیه، افزود: در این بیانیه حضرت آقا ۴۰ الی ۴۵ مطالبه دارند که هفت تای آن به صورت عام و خاص مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در این بیانیه از با معناترین کلمات استفاده شده است و انقلابی را توصیف کرده است که هیچ شعاری را زمین نگذاشته و به آن خیانت نکرده و شعارهایش تاریخ مصرف ندارد. در حالی‎که هیچ انقلابی در جهان بعد از ۴۰سال سالم و پایبند به اصولش نمانده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ‎‌های لرستان با اشاره به محتوای این بیانیه گفت: گام پنجم و نهایی در حکومت اسلامی رسیدن به تمدن اسلامی و تشکیل امت واحده اسلامی است که مقدمه عصر ظهور است.

قدرتی در راستای تحقق مطالبات رهبر انقلاب خواستار تشکیل شورای راهبری بیانیه گام دوم انقلاب با حضور دانشگاهیان شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.