صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / شکست تیم فوتبال بانوان ویتنام برابر کره‌جنوبی/ کارتهای زرد و قرمز سرنوشت ایران را مشخص می‌کند
شکست تیم فوتبال بانوان ویتنام برابر کره‌جنوبی/ کارتهای زرد و قرمز سرنوشت ایران را مشخص می‌کند

شکست تیم فوتبال بانوان ویتنام برابر کره‌جنوبی/ کارتهای زرد و قرمز سرنوشت ایران را مشخص می‌کند

تیم فوتبال بانوان ویتنام با دریافت دو گل برابر کره جنوبی شکست خورد.

تیم ملی فوتبال جوانان بانوان

به گزارش کسب و کار نیوز، در آخرین روز از مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا تیم‌های ویتنام و کره جنوبی در یک بازی حساس برابر هم به میدان رفتند که درنهایت کره با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد.

تیم کره جنوبی در ابتدا در نیمه اول بازی دروازه ویتنام را باز کرد اما در نیمه دوم مسابقه روی اشتباه عجیب دروازه بان و مدافع خود گل تساوی را دریافت کرد. در این صحنه دروازه‌بان کره به شکل عجیبی موفق به مهار سانتر حریف نشد و مدافع این تیم نیز توپ را از محدوده خطر دور نکرد تا بازی با حساب یک بر یک دنبال شود. اما در ادامه کره گل دوم را هم به ثمر رساند و پیروز میدان شد.

به این ترتیب کره جنوبی با کسب ۹ امتیاز از سه بازی راهی مرحله نهایی قهرمانی آسیا شد و از بین تیم‌های ایران و ویتنام نیز یک تیم به جمع هشت تیم برتر آسیا می‌رسد که دو تیم در امتیاز و گل شماری و گل زده برابر هستند و تعداد کارتهای زرد و قرمز تیم صعود کننده را مشخص می‌کند.

تا پیش از دیدار ویتنام با کره جنوبی، ایران ۴ کارت زرد گرفته بود که ۴ امتیاز منفی دارد و ویتنام یک کارت قرمز گرفته بود که ۳ امتیاز منفی دارد. اگر تیم ویتنام در بازی امروز کارت نگرفته باشد، به عنوان تیم دوم صعود می‌کند اما اگر یک کارت زرد گرفته باشد، کار به قرعه کشی می‌کشد. اگر ویتنام مقابل کره جنوبی بیش از یک کارت زرد گرفته باشد، ایران صعود خواهد کرد.

این خبر تکمیل می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.