صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / رئیس قوه قضاییه: نمایشگاه کتاب، نمادی از فرهنگی بودن کشور ما است
رئیس قوه قضاییه: نمایشگاه کتاب، نمادی از فرهنگی بودن کشور ما است

در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب؛

رئیس قوه قضاییه: نمایشگاه کتاب، نمادی از فرهنگی بودن کشور ما است

رئیس قوه قضائیه گفت: با یک نگاه کلان، به عنوان نماد علم و فرهنگ و دانش، در کشور ما نمایشگاه کتاب بسیار اهمیت دارد.

بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه کتاب نمادی از فرهنگی بودن کشور ما است و همه اشخاص با نگاه به کیفیت و کمیت برگزاری نمایشگاه کتاب کاملاً متوجه می‌شوند که کشور ما به رغم همه تهدیدات و تحریم‌ها، کشور با نشاطی است و جوان‌های عزیز ما به دنبال علم‌افزایی و معرفت‌افزایی هستند و اصحاب تألیف و نشر و ترجمه، بسیار در این حوزه فعال هستند.

وی ادامه داد: با یک نگاه کلان به عنوان نماد علم و فرهنگ و دانش، در کشور ما نمایشگاه کتاب بسیار اهمیت دارد.

رئیسی افزود: در بازدید امروز از نمایشگاه کتاب، اصحاب نشر و مسئولان غرفه‌ها برخی مشکلاتشان را با بنده در میان گذاشتند از جمله مسأله کاغذ را مطرح کردند.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: وضع اقتصادی مردم هم بی‌تأثیر در نوع فروش‌ها نبود اما اصل برگزاری نمایشگاه و حضور فعال جوانان در آن، موضوع قابل توجه است و مسئولان آموزشی و فرهنگی ما باید در این رابطه کار کنند؛ چرا که همه ما نسبت به جوانان مسئولیت داریم.

وی گفت: به رغم همه تحریم‌ها، یقین داریم که با توجه به ذخایر کشور و با این میزان از جوانان فرهیخته و مصمم، کشور ما سرمایه‌ای عظیم دارد و همان‌طور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم تأکید کردند، جا دارد مسئولان ما با یک حرکت جهادی مضاعف در این راه گام بردارند.

رئیسی افزود: ان‌شاءالله خداوند برکت می‌دهد که با وجود تحریم‌های دشمن هیچ‌گونه توقفی در راه پیشرفت ایران اسلامی نداشته باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.