صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / تجلیل از ۶ بخش برتر در حوزه حقوق شهروندی

در مراسم اهدای اولین جایزه حقوق شهروندی انجام شد

تجلیل از ۶ بخش برتر در حوزه حقوق شهروندی

در مراسم اهدای اولین جایزه حقوق شهروندی، تندیس اولین جایزه حقوق شهروندی به شش بخش تعلق گرفت.

به گزارش کسب و کار نیوز، اولین جایزه حقوق شهروندی عصر امروز در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد و در این مراسم در بخش اثر علمی به صورت مشترک از آثار علمی حسین شریفی طرازکوهی و غلامرضا کامیار، در بخش تلاش برای قانون گذاری از لوایح جامع انتخابات، طرح جامعه مدیریت خدمات شهری و روستایی، در بخش سازمان های مردم نهاد از موسسه میثاق فجر انصار اهواز، در بخش فعال اجتماعی از سعیده قدس و موسسه محک، در بخش تصمیم قضایی به صورت مشترک از حشمت رستمی درونکلا و علی عزیزی و در بخش اجرایی از وزارت ارتباطات تجلیل شد.

این مراسم با حضور جمعی از اساتید و صاحبنظران حقوقی از جمله لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جهمور، شهیندخت مولاوردی، کواکببیان، میرمحمد صادقی، محمد هاشمی، ضیائی بیگدلی، جمشید ممتاز و … و همچنین با هنرنمایی سالار عقیلی برگزار شد.  

در بخشی از این مراسم و همزمان با حضور شهیندخت مولاوردی برای ایراد سخنرانی تعدادی از دانشجویان در قالب اعتراض به عدم رعایت حقوق خود در زمینه حقوق شهروندی به بحث رصد فضای مجازی دانشجویان توسط وزارت علوم اعتراض کردند و این اعتراض دقایقی با فریادهای دانشجویان و شعار دادن همراه بود.

در نهایت با درخواست مولاوردی دقایقی به نماینده این جمع معترض، برای بیان اعتراضاتشان اختصاص داده شد.

این درحالی است که مسئولان دانشگاه مدعی بودند که این دانشجویان برای روز سه شنبه از معاون حقوقی رییس جمهور وقت ملاقات حضوری گرفته بودند تا اعتراضاتشان را قانونی بیان کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.