صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / از ورود سیلاب طلائیه به خرمشهر جلوگیری می‌شود
از ورود سیلاب طلائیه به خرمشهر جلوگیری می‌شود

سرپرست فرمانداری خرمشهر:

از ورود سیلاب طلائیه به خرمشهر جلوگیری می‌شود

سرپرست فرمانداری خرمشهر با بیان اینکه آمادگی مقابله با ورود سیلاب از سمت طلائیه وجود دارد، گفت: اقدامات جهت هدایت سیلاب به بیابان‌ها و دشت‌های اطراف در حال انجام است.

سیل خوزستان

کورش مودت در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: میزان روان‌آب جاری به سمت خرمشهر در پی شکسته شدن سیل‌بند ملیحان حدود ۴۰۰ میلیون مترمکعب بر ثانیه بوده است اما با تلاش، این سیلاب به دشت‌ها هدایت شد و از این ناحیه خطری خرمشهر را تهدید نمی‌کند.

وی افزود: همچنین سیل‌بندهای روستاهای غرب کارون تقویت شده و مشکلی نداریم و سه‌راهی حسینیه نیز تحت کنترل است.

مودت گفت: در حال حاضر سیلاب از سمت طلائیه خرمشهر را تهدید می‌کند اما سیل‌بندها در این منطقه احداث شده‌اند و مقرر شده که آب به سمت بیابان‌های اطراف هدایت شود. همچنین در صورت نیاز سیلاب به سمت پایین‌دست هدایت می‌شود تا از طریق اروندرود به دریا وارد شود.

سرپرست فرمانداری خرمشهر بیان کرد: با اقدامات انجام شده آمادگی کامل برای مقابله با خطر ورود سیلاب از سمت طلائیه وجود دارد و جای نگرانی نیست. این آمادگی را داریم که با بحران سیلاب مقابله و از وارد کردن آسیب به خرمشهر جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه بحران کنترل سیلاب در خرمشهر دو تا سه ماه دیگر ادامه دارد، گفت: کنترل و هدایت آب‌های رها شده به سمت خرمشهر دو تا سه ماه دیگر ادامه خواهد داشت البته این کار در جاهای دیگر نیز همین زمان را می‌برد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.