صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / ارائه خدمات ویژه به زنان باردار درگیر سیلاب خوزستان
ارائه خدمات ویژه به زنان باردار درگیر سیلاب خوزستان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان خبر داد:

ارائه خدمات ویژه به زنان باردار درگیر سیلاب خوزستان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان از ارائه خدمات ویژه به زنان باردار درگیر سیلاب خوزستان خبر داد.

سیل خوزستان

به گزارش کسب و کار نیوز، سیده فرانک موسوی در جلسه کارگروه بهداشت ستاد بحران خوزستان که امروز (۹ اردیبهشت‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: بیش از یک ماه است که خوزستان درگیر سیلاب‌های متعدد و خطرناک بوده است اما با همدلی‌های بی‌نظیر مردم و همه دستگاه‌های اجرایی هم‌افزایی ایجاد شد که موجب شد این بحران با این عظمت مدیریت شود.

وی افزود: تفاوت سیلاب خوزستان با استان‌های دیگر این است که سیلاب در خوزستان طولانی بود و به تدریج مناطق استان را فرا گرفت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: سعی کردیم در این شرایط موضوعات مربوط به کودکان و زنان به صورت جدی پیگیری شود و از ابتدای وقوع سیل نیازسنجی‌های این قشر در روستاهای گرفتار سیل و کمپ‌های اسکان سیل‌زدگان انجام شد.

موسوی بیان کرد: یکی از کارهایی که به صورت ویژه مورد توجه هلال احمر، علوم پزشکی و سایر ارگان‌ها بود، موضوع زنان و کودکان بوده است و نیازهای زنان و کودکان در قالب بسته‌های بهداشتی تهیه شد. همچنین کانون پرورش فکری خوزستان در کمپ‌ها، فعالیت‌ها و کارهای فرهنگی زیادی جهت نشاط کودکان انجام داد.

وی بیان کرد: زمانی که بحرانی خانواده‌ها را درگیر می‌کند، بیشترین دغدغه‌ها را زنان دارند و بیشترین آسیب به زنان و کودکان وارد می‌شود که تیم‌های مختلف مددکاری و روان‌شناسی آموزش‌های کوتاه‌مدتی به این افراد ارائه کردند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: همدلی و همکاری خوبی با سازمان‌های مردم‌نهاد وجود داشت و موضوعات مختلفی با هماهنگی این سازمان‌ها پیگیری شد که اثرگذاری خود در این شرایط را نشان دادند.

موسوی بیان کرد: در این شرایط خدمات ویژه‌ای به زنان باردار ارائه شد و با مدیریت خوبی که انجام شد، سربلند از این بحران خارج شدیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.