صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / دور دوم پروژه مشترک «تبادل دانش» در حوزه مالکیت فکری
دور دوم پروژه مشترک «تبادل دانش» در حوزه مالکیت فکری

دور دوم پروژه مشترک «تبادل دانش» در حوزه مالکیت فکری

معاون حقوق مالکیت فکری وزارت دادگستری صبح امروز (دوشنبه)در دیدار با هیأت اعزامی از سازمان مالکیت فکری کره‌جنوبی به ایران، بر افزایش تبادل علمی بین دو کشور تأکید کرد.

حکمت نیا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از وزارت دادگستری، حکمت‌نیا معاون حقوق مالکیت فکری وزارت دادگستری در این دیدار آموزش مالکیت فکری را از اهداف دور دوم پروژه تبادل دانش بین وزارت دادگستری و سازمان مالکیت فکری کره‌جنوبی برشمرد و گفت: در این دوره هدف‌گذاری اصلی بر شیوه‌ها و مواد آموزشی است.

وی با اشاره به بازدید هیأت اعزامی کره‌جنوبی از چند دانشگاه معتبر ایران در سه حوزه حقوق، پزشکی و صنعت، افزایش تجربیات و برنامه‌ها در زمینه‌های پژوهش‌های تطبیقی در دانشکده‌های حقوق، ارزش‌گذاری مالکیت فکری در دانشگاه‌های علوم پزشکی و ثبت و تجاری‌سازی در دانشگاه‌های صنعتی و همکاری دو کشور در حمایت مشترک از اختراعات را خواستار شد.

 چونگ مونگ کواک، سرپرست هیأت اعزامی نیز در این دیدار با اشاره به موضوع تجاری‌سازی مالکیت فکری در کره‌جنوبی، این مهم را زمینه بسیار مناسبی برای همکاری علمی بین دو کشور دانست.

براساس این گزارش،  در دور دوم برنامه «تبادل دانش»، هیأت کره‌جنوبی در نشست‌های مشترکی با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، پردیس فارابی دانشگاه تهران (قم)، دانشگاه قم، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه صنعتی شریف، جهت تبادل دانش و تجربیات در حوزه مبانی و آموزش مالکیت فکری، اظهارنامه‌های ثبت اختراع، ارزیابی اختراع و وکالت در این حوزه بحث و گفتگو می‌کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.