صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / داودی: یکی از بهترین مدال‌هایم را گرفتم/ در مسابقات بزرگسالان جهان آماده‌تر خواهم بود
داودی: یکی از بهترین مدال‌هایم را گرفتم/ در مسابقات بزرگسالان جهان آماده‌تر خواهم بود

پس از قهرمانی در آسیا؛

داودی: یکی از بهترین مدال‌هایم را گرفتم/ در مسابقات بزرگسالان جهان آماده‌تر خواهم بود

قهرمان وزنه برداری آسیا گفت: به دلیل کسالتی که داشتم در مسابقات کمتر از تمرین رکورد زدم با این حال یکی از بهترین مدال‌هایم را گرفتم.

علی داودی

علی داودی در گفت و گو با ایسنا درباره عملکرد خود در مسابقات وزنه برداری بزرگسالان آسیا بیان کرد: من حدود ۲۰ روز کسالت داشتم و چون دچار سرماخوردگی شده بودم و دارو مصرف می‌کردم بدنم کمی ضعیف شده بود از این رو رکوردهایم در مسابقه کمتر از تمرین بود اما باز هم خدا رو شکر که توانستم سه مدال طلا بگیرم و این طلا یکی از بهترین مدال‌های دوران ورزشی‌ام بود.

داودی در مورد وزنه ۲۰۰ کیلوگرم که در یک ضرب موفق به مهار آن نشد، گفت: با حرکت اول که ۱۹۰ کیلوگرم را زدم مدال طلای یک ضرب را گرفتم وزنه ۱۹۵ کیلوگرم را هم توانستم بزنم اما همانطور که گفتم به دلیل کسالتی که داشتم نشد آن وزنه را بزنم. البته در تمرینات چندین مرتبه وزنه ۲۰۰ و ۲۰۱ کیلوگرم را زده بودم و حتی به ۲۰۵ کیلوگرم هم حمله کردم. باز هم خدا را شکر که ۱۹۵ کیلوگرم را زدم البته می دانم در بزرگسالان جهان باید بیشتر از این وزنه بزنم و قطعاً در آن مسابقات با آمادگی بیشتری شرکت می‌کنم.

قهرمان وزنه برداری آسیا در پاسخ به این پرسش که وزنه ۲۴۲ کیلوگرم را تاکنون در تمرینات زده بود، تاکید کرد: من در تمرینات ۲۴۲ و ۲۴۵ را زده بودم و چند حمله ناموفق به ۲۵۰ کیلوگرم داشتم اما در این مدت سرماخوردگی اذیتم کرد و سرگیجه داشتم که در فیلم هم مشخص است بازهم خوشحالم که توانستم سه مدال طلا بگیرم و برای کادر فنی هم گرفتن این سه مدال طلا مهم بود.

داودی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه در چند ماه باقی مانده تا قهرمانی بزرگسالان جهان فکر می‌کند بتواند به رکوردهای بالاتری برسد، گفت: رکوردهای من تقریباً به آن حد رسیده و رکورد مجموع ۴۴۵ و ۴۴۷ از ۴۰ دوره شاید در ۳۰ دوره مدال بوده است با این حال من برای مسابقات جهانی تمام تلاشم را می‌کنم. در مسابقات جوانان جهان انشاالله که بروم دنبال این هستم عنوان بهترین وزنه بردار را به دست آورم و وزنه‌هایی بزنم که سه مدال طلا را بگیرم اما هدف اصلی من بزرگسالان جهان است و امیدوارم آنجا نتیجه‌ای بگیرم که همه راضی باشند.

او در مورد اینکه برای المپیک تاکنون امتیازات خوبی جمع کرده است نیز گفت: امتیازات خوبی بوده اما از مسابقه بعدی باید امتیازات بیشتری بگیرم و بیشتر تلاش کنم تا راهی المپیک شوم.

وزنه بردار فوق سنگین ایران در پایان بیان کرد: از خانواده و کادر فنی و مسئولان فدراسیون تشکر می‌کنم که همیشه حمایتم کرده‌اند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.