صفحه اصلی / سرخط خبرها / ابعادی تازه از بازی جنجالی پرسپولیس-سپاهان

ابعادی تازه از بازی جنجالی پرسپولیس-سپاهان

درباره اتفافات رخ داده در دیدار پرسپولیس و سپاهان حرف‌های زیادی زده شده اما تناقض موجود در اظهارات فرمانده یگان ویژه ورزشگاه آزادی و مدیران شرکت مجری بلیت فروشی آن دیدار، بعد دیگری از این فاجعه مدیریتی را نمایان می‌کند.

پرسپولیس و سپاهان

به گزارش کسب و کار نیوز می‌گوید: برای بازی پرسپولیس و سپاهان حدود ۶۴ هزار بلیت فروختیم اما حدود ۶۰ هزار بلیت تحویل هواداران شده است چون تعدادی افراد معمولاً بلیت تهیه می‌کنند و بنا به دلایلی به ورزشگاه نمی‌آیند.

ورزشگاه آزادی حدود ۷۸ هزار صندلی دارد و معمولاً برای تأمین امنیت، تعدادی از صندلی‌ها خالی می‌ماند اما در دیدار پرسپولیس و سپاهان نه تنها صندلی‌ای خالی نبود بلکه تماشاگران روی سکوها و راهروها هم نشسته بودند. اینکه چرا مصوبه شورای تأمین برای فروش بلیت اجرایی نشد و طبق اظهارات مدیران شرکت مجری بلیت فروشی، تعداد بیشتری بلیت به فروش رسید، موضوعی است که باید مدیران باشگاه پرسپولیس به آن پاسخ دهند اما مساله مهم‌تر این است که چطور بین آمار اعلامی مسئول تأمین امنیت ورزشگاه آزادی و شرکت مجری بلیت فروشی، تفاوت ۲۰ تا ۳۰ هزار تایی وجود دارد؟ چطور امکان دارد که ۶۰ هزار بلیت به تماشاگران تحویل داده شود اما ۹۰ هزار نفر، بلیت به دست به ورزشگاه بروند؟

در خیلی از بازی‌هایی که در ایران برگزار می‌شود تعداد زیادی از افراد بدون بلیت وارد ورزشگاه می‌شوند. این موضوعی است که سال‌هاست فوتبال ایران را درگیر خود کرده است. در بازی پرسپولیس و سپاهان از سوی فرمانده تأمین امنیت ورزشگاه آزادی گفته نشده که افراد بدون بلیت وارد ورزشگاه شدند بلکه این مقام مسئول رسماً می‌گوید افراد با بلیت وارد ورزشگاه شده‌اند. او رسماً عدد ۸۰ تا ۹۰ هزار نفر را به زبان می‌آورد در حالی که تعداد صندلی‌های ورزشگاه آزادی حدود ۷۸ هزار عدد است. یعنی با این حساب باید دید آیا شرکت مجری بلیت‌فروشی بیش از مصوبه شورای تأمین یا حتی بیشتر از تعداد صندلی‌های ورزشگاه آزادی بلیت فروخته یا مطابق بازی‌های قبلی افراد بدون بلیت وارد ورزشگاه شده‌اند؟

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.