صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / قدرت آمریکا در زمینه معادلات جهان اسلام رو به افول خواهد رفت
قدرت آمریکا در زمینه معادلات جهان اسلام رو به افول خواهد رفت

سرلشکر صفوی:

قدرت آمریکا در زمینه معادلات جهان اسلام رو به افول خواهد رفت

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: قدرت آمریکا و غرب در زمینه معادلات جهان اسلام رو به افول خواهد رفت و آمریکایی ها در راهبرد خود علیه کشورهای اسلامی با شکست مواجه خواهند شد.

سرلشکر رحیم صفوی

به گزارش کسب و کار نیوز، سرلشکر یحیی صفوی صبح امروز (یکشنبه) در حاشیه همایش بین المللی آینده جهان اسلام در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس جمع بندی اندیشمندان حوزه راهبردی، قدرت هژمونی غرب به رهبری آمریکا با شکست مواجه شده و هم اکنون جهان به سمت چند جانبه گرایی در زمینه قدرت، سیاست و امنیت پیش می رود.

وی گفت: بسیاری از اندیشمندان راهبردی پنجاه سال آینده را اینگونه تصویرسازی می کنند که قدرت آینده بر مبنای فرهنگ، اقتصاد و جمعیت از غرب به شرق عالم حرکت می کند.

صفوی تاکید کرد: در شرق عالم و قاره آسیا سه کشور بزرگ چین، روسیه و هند از نظر قدرت اقتصادی، قدرت برتر خواهند شد و قطب جدیدی از قدرت به عنوان قدرت جهان اسلام با داشتن عوامل توانمندساز تمدنی، اقتصادی، فرهنگی و جمعیتی شکل خواهد گرفت.

مشاور عالی فرمانده کل قوا در پایان اظهار کرد: قدرت آمریکا و غرب در رابطه با معادلات جهان اسلام و بزرگترین بحران جهان اسلام یعنی فلسطین رو به افول خواهد رفت و آمریکایی ها در راهبرد خود علیه کشورهای اسلامی با شکست مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.