چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / آلگری: عصبانیت رونالدو برای یوونتوس مفید است

آلگری: عصبانیت رونالدو برای یوونتوس مفید است

سرمربی یوونتوس بعد از تساوی برابر اینتر به ستایش از کریستیانو رونالدو زننده تک گل تیمش در این دیدار پرداخت.

ماسیمیلیانو آلگری

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مدیا ست، یوونتوس در هفته سی و پنجم از رقابت های سری A در دیداری که به “داربی ایتالیانو” معروف است به مصاف اینتر رفت که این دیدار برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار اینتر با گل ناینگولان در همان دقایق نخست پیش افتاد اما کریستیانو رونالدو در دقیقه ۶۲ گل تساوی را به ثمر رساند تا یوونتوس با وجود نهایی کردن عنوان قهرمانی خود در هفته قبل در این دیدار هم امتیاز کسب کند.

آلگری، سرمربی یوونتوس در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: رونالدو، بازیکن خیره کننده‌ای است. بسیار مهم است که بازیکنی مانند رونالدو را در ترکیب تیم خود داشت. او قبل از گل به خاطر خطای بازیکن اینتر عصبی شد و این عصبانیت به نفع ما شد و باعث شد که این بازیکن با شور و هیجان بیشتری بازی کند و گل تساوی را به ثمر برساند.

سرمربی یوونتوس در ادامه صحبت‌های خود، اظهار کرد: در نیمه دوم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و باید به ستایش از بازیکنان تیمم بپردازم. در نیمه نخست اذیت شدیم و نتوانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم اما در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم.

آلگری در پایان، اضافه کرد: این بسیار مهم است که به اشتباه خود پی ببریم و خیلی زود به نظم و انضباط تاکتیکی برگردیم. در نیمه نخست پاس‌های اشتباه زیادی دادیم. بازی خوبی بود. کسب یک امتیاز در خانه اینتر نتیجه بدی نیست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.