چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / کرمانشاه صاحب “ناحیه کارگاهی نان برنجی” می‌شود

کرمانشاه صاحب “ناحیه کارگاهی نان برنجی” می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از راه‌اندازی "ناحیه کارگاهی نان برنجی" در کرمانشاه تا پایان سال خبر داد.

پخت نان برنجی و کاک کرمانشاه

به گزارش کسب و کار نیوز، بیژن کردستانی با اشاره به اینکه خوشه نان برنجی یکی از خوشه‌های مهم استان بود که فرآیند توسعه این خوشه سال ۹۲ به اتمام رسید، ادامه داد: بعد از اتمام این فرآیند، صاحبان برندهای معتبر نان برنجی کرمانشاه از عرضه انواع نامرغوب نان برنجی آن هم با قیمت نامناسب در مسیر محدوده راه کربلا (جاده بیستون) گلایه داشتند.

وی افزود: از همین رو مقرر شد در این محدوده یک ناحیه کارگاهی نان برنجی با حضور برندهای معتبر راه‌اندازی شود تا مردم بتوانند نان برنجی مرغوب، استاندارد و با قیمت مناسب تهیه کنند و به علاوه رقابت سالم هم بین عرضه‌کنندگان نان برنجی شکل بگیرد.

کردستانی با اشاره به اینکه این ناحیه هم بعد کارگاه و هم فروشگاه دارد، تاکید کرد: محلی که برای ناحیه کارگاهی در نظر گرفته شده زمین حدود ۱.۵ هکتاری در شهرک صنعتی فرامان است.

به گفته این مسئول، این زمین پنج قطعه داشته که تمام قطعات آن به برندهای معتبر واگذار شده و در حال ساخت و ساز کارگاه و فروشگاه‌های خود هستند.

وی از تکمیل بخش زیادی از زیرساخت‌های اصلی مورد نیاز این ناحیه کارگاهی هم خبر داد و افزود: این ناحیه کارگاهی تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.