صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان غربی / موضوع عدالت آموزشی از سوی آموزش و پرورش پیگیری می‌شود
موضوع عدالت آموزشی از سوی آموزش و پرورش پیگیری می‌شود

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش:

موضوع عدالت آموزشی از سوی آموزش و پرورش پیگیری می‌شود

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: موضوع عدالت آموزشی بیش از هر چیزی و بدون در نظر گرفتن تمایزات فرهنگی و قومیتی از سوی آموزش و پرورش پیگیری می‌شود.

دبستان علی عسگری

به گزارش کسب و کار نیوز، رضوان حکیم زاده در جشنواره بازی‌های بومی محلی دانش آموزان عشایر و روستایی استان که به میزبانی منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو برگزار شد گفت: فرصت‌های یاددهی و یادگیری در مدارس عشایر در سطح کشوری به صورت عادلانه تقسیم شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مربیان مدارس عشایر به عنوان یک عضو تأثیرگذار نیازمند کمک، مساعدت و هم افزایی سایر مسئولین هستند افزود: مدارس ابتدایی در حکم ریشه در پیکره جامعه جا دارد و نیازمند توجه هستند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، عشایر را میراث داران بزرگ این سرزمین یاد و تصریح کرد: این جشنواره نشان داد که فرهنگ و تمدن غنی ایران همواره در اولویت‌های اول آموزش و پرورش است و با همکاری دانش آموزان این اصل به فراموشی سپرده نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه عدالت آموزشی که به مفهوم واقعی فرصت‌های یاددهی و یادگیری است در استان آذربایجان غربی نمود عینی یافته است، تاکید کرد: امسال ۱۶ هزار نوآموز در آذربایجان غربی بیشتر از سال گذشته ثبت نام شده است.
 

معاون وزیر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بابیان اینکه نگرش‌ها به ترک تحصیل دانش آموزان دختر از سوی خانواده‌ها متحول شده است، افزود: معتمدین محلات، خانواده‌ها و مربیان به عنوان عناصر تأثیرگذار و نفوذ پذیر به زندگی کودکان در شاداب سازی این آینده سازان مملکت نقش ایفا می‌کنند.

حکیم زاده با بیان اینکه هرگونه سرمایه گذاری در منطقه بدون در نظر گرفتن سرمایه گذاری در کیفیت آموزش دانش آموزان بی اثر خواهد بود تاکید کرد: محور هر توسعه‌ای، انسان است و آینده توسعه یافته این کشور در دستان دانش آموزان است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حوزه سلامت

۱۲۹ پرونده تخلف صنفی در حوزه سلامت آذربایجان غربی تشکیل شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا محمودی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.