صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / ۷۳ میلیارد تومان بدهی پرونده گلیم و گبه پرداخت شده است/ متهم در حال تحمل حبس ۳۰ ساله
۷۳ میلیارد تومان بدهی پرونده گلیم و گبه پرداخت شده است/ متهم در حال تحمل حبس ۳۰ ساله

رئیس کل دادگستری کرمانشاه خبر داد

۷۳ میلیارد تومان بدهی پرونده گلیم و گبه پرداخت شده است/ متهم در حال تحمل حبس ۳۰ ساله

رئیس‌ کل دادگستری کرمانشاه گفت: از مجموع ۱۴۵ میلیارد تومان خسارت شکات و مالباختگان پرونده گلیم و گبه، تا کنون نزدیک به ۷۳ میلیارد تومان آن پرداخت شده و متهم در حال تحمل حبس ۳۰ ساله خود است.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا عدالت‌خواه در جمع خبرنگاران درباره اجرای حکم محمدرضا مشیری متهم پرونده گلیم و گبه، اظهار کرد: این فرد به ۳۰ سال حبس محکوم شد که هم اکنون در زندان اوین در حال تحمل کیفر است.

وی در رابطه با پرداخت مطالبات مالباختگان نیز، گفت: خسارت شکات و مالباختگان در این پرونده ۱۴۵ میلیارد تومان است که تا کنون نزدیک به ۷۳ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه در خصوص پرداخت طلب شکات، خاطرنشان کرد: کسانی که در این پرونده تا ۱۰ میلیون تومان طلب داشتند، به طور کامل تسویه شدند و ۳۹ درصد از طلبکاران بالای ۱۰ میلیون تومان نیز، مطالبات‌شان را دریافت کردند.

عدالت‌خواه با بیان اینکه مطالبات باقی مانده مالباختگان از محل اموال توقیف شده پرداخت می‌شود، افزود: احتمال دارد اموال توقیف شده از متهم حدود ۲۰ میلیارد تومان کمتر از میزان مطالبات مردم باشد، اما با تغییر وضعیت قیمت‌ها و کارشناسی‌های جدید این کمبود جبران می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.