صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / ارتش ایران در اوج قدرت است
ارتش ایران در اوج قدرت است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش:

ارتش ایران در اوج قدرت است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی و در نهایت قدرت قرار دارند.

ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو در دیدار با فرماندهان تیپ ۲۶۴ شهید عبدی ارتش سلماس اظهار کرد: توکل به خدا، پیروی از ولایت فقیه، حضور مردم در صحنه و اقتدار نیروهای مسلح موجب شکست دشمنان در تمامی توطئه‌های خود علیه نظام اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته شده است.

حاجیلو بیان کرد: امروز بدخواهان ایران در خلوت خود به شکست از نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران اعتراف می‌کنند که افتخار بزرگی برای مردم و کشورمان است.

وی تصریح کرد: اکنون ایران امن ترین کشور در غرب آسیا و خاورمیانه است و ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح اجازه تهدید به هیچ قدرتی را نمی‌دهد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش کشور خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دنبال سلطه بر هیچ نقطه‌ای از جهان نیست و چشم طمع به هیچ کجا ندارد بلکه افزایش قدرت آن برای بازدارندگی است.

وی افزود: ارتش در اقدامی جهادی در بحران سیل اخیر، بی اعتنا به مخاطرات و با تکیه بر منابع و داشته‌های بومی، قدرت و قوت نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.